زمان : 11 Dey 1390 - 19:08
شناسه : 43555
بازدید : 5316
رسانه ها باید موجبات حضور پرشورمردم را درانتخابات فراهم  نمایند+عکس خبری-مجلس نهم:202 رسانه ها باید موجبات حضور پرشورمردم را درانتخابات فراهم نمایند+عکس خبری-مجلس نهم:202

-مجلس نهم:202

خبرنگار یزد فردا: اعظم السادات میرجلیلی : سید عبدالمجید قائم محمدی در مراسم تجلیل از برترین رسا نه های استان یزد که اخبار طرح  سرشماری نفوس و مسکن سال 90 را پوشش داده اند ، گفت:  انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی یك رویداد مهم سیاسی ، اجتماعی و یك پروژه ملی است .

وی با تاكید بر اینكه شركت در انتخابات مجلس شورای اسلامی یك وظیفه ملی قلمداد می‌شود، افزود: این روزها در آستانه سالگرد سفر پر خیر و برکت رهبرمعظم انقلاب به استان یزد هستیم و شمیم عطر ولایت به مشام مردم دارالعباده و دارالعلم یزد می رسد.

مشاور استاندار یزد ادامه داد: دشمنان کشور اسلامی ایران  می دانند که یگانه رهبر بر حقی که در لوای عنایات حضرت حجت بن الحسن العسگری(عج) محبوبیتش از مرزهای کشورعبور کرده و به سراسر دنیا رسیده است، رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران است لذا همواره به دنبال تضعیف  جایگاه ولایت فقیه در میان مسلمانان هستند.

قائم محمدی افزود : کسانی که توطئه کرده و با تضعیف روحیه مردم به دنبال خدشه‌دار کردن وحدت مردم هستند بدانند که عاشقان ولایت و امامت در عصر غیبت حمایتی گسترده از رهبر خود داشته و به انتظار خورشید جمال مهدی آل محمد نشسته‌اند و ما در سایه حمایت از رهبر انقلاب انتظار حکومت جهانی را می‌کشیم .

http://www.yazdfarda.com/images/news/actual/?img=43555_DSCF2404.JPG

دبیر شورای اطلاع رسانی استان یزد دربخش دیگری از سخنان خود گفت:  در ایران اسلامی چون مردم به نظام اعتماد داشته و به خداوند توکل دارند در سایه تحریم‌ها و از دل این تحریم‌ها راهی برای پیشرفت باز می‌کنند و باید مسئولان قدر این فضا را بدانند و هرکس در این موقعیت بخواهد به روحیه و وحدت مردم لطمه وارد کند طبق فرموده رهبر انقلاب مردم او را حذف خواهند کرد.

قائم محمدی در پایان ضمن تجلیل از زحمات همه رسانه های  گروهی استان یزد که در امر اطلاع رسانی  سرشماری نفوس و مسکن سال 90 فعالیت داشتند ،گفت: انشا الله در پایان انتخابات مجلس نهم نیز مجددا طی بررسی که خواهد شد از خبرنگاران و رسا نه های برتر تجلیل می شود .

در پایان این مراسم از 15 نفر از خبرنگاران و مدیران رسا نه های گروهی استان یزد از جمله سردبیر سایت خبری یزد فردا با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.