زمان : 11 Dey 1390 - 13:38
شناسه : 43531
بازدید : 1298
معاون فرماندار طبس: چشم وگوش دنیا به نمازجمعه ایران معطوف است معاون فرماندار طبس: چشم وگوش دنیا به نمازجمعه ایران معطوف است
طبس- حقانی – سرپرستی یزدفردا: جلسه برنامه ریزی و ساماندهی پایگاه اطلاع رسانی ستاد برگزاری نمازجمعه شهرستان طبس برگزار شد.
معاون فرماندار طبس با اشاره به حماسه تاریخی 9دي گفت: به دنبال رهنمودهاي مقام معظم رهبري، امسال هم بار ديگر تجلی حضور تاریخی مردم با شکوهی ویژه تجلیل شد و این حرکت عقبه دشمن را دفن كرد.
"یوسف وهابی کارکنده" افزود: گاهي اوقات چشم دنيا و گوش ملت ها به تن صداي خطيب جمعه قرار مي گيرد و در تأييد جايگاه نمازجمعه همين بس كه افق و جايگاه آینده نظام از اين مكان مقدس سرچشمه مي گيرد.
مسئول ستاد اقامه نماز جمعه طبس با اشاره به سالگرد سفر مقام معظم رهبري به استان يزد، بركات اين سفر را برشمرد و آن را مايه خير و آبادانی دانست و گفت: حضور معظم له داراي بركات مادي و معنوي بسياري بود كه در طبس امروز شاهد تخصيص صد در صدي اعتبارات اين سفر هستيم.
وهابی خاطرنشان کرد: امروز در جنگ نرم و حركت ضد فرهنگي دشمن اين نمازجمعه است كه مي تواند سنگر مناسبي براي دفاع از ارزشهاي انقلاب اسلامي باشد و انعكاس اخبار نمازجمعه و عملكرد ستاد و اطلاع رساني در اين رابطه يكي از وظايف جامعه خبري و نويسندگان و متخصصین امور رایانه ای است.
مسئول نهاد امامت جمعه طبس نیز در این نشست گفت: بايد حركت فرهنگي، اجتماعي، معنوي، و مادي امام جمعه و نمازجمعه شفاف سازي شود، تا دهان یاوه گویان و ضدانقلاب بسته باشد و در همین راستا اقدام ستاد نمازجمعه طبس و دستندرکاران پایگاه اطلاع رسانی ستاد قابل تقدیر است.
"حجت الاسلام حسن محمدیان" با اشاره به احادیث اسلامی گفت: هركس در برپايي نمازجمعه خدمت كند از ثواب ويژه اي برخوردار مي شود و در حقیقت در کنار این ثواب اخروی، كار ستاد نمازجمعه يك حركت فرهنگي محسوب مي شود و باید توجه داشت که اگر فرهنگ سازي ضعيف باشد، ساير مسائل دچار بحران خواهد شد.
وي افزود: با توجه به اينكه امام جمعه روح يك شهر محسوب مي شود، وظيفه نهاد امامت جمعه و ستاد برگزاري نماز جمعه، بسيار حساس و مورد توجه اجتماع دانست.
در این نشست مسئول روابط عمومی فرمانداری و خبرنگاران با بیان دیدگاههای سایبری و رسانه ای، پیشنهاداتی در بهبود وضعیت پایگاه اطلاع رسانی ستاد برگزاری نمازجمعه طبس ارائه نمودند.
این پایگاه اطلاع رسانی به آدرس ‏shamimvelayat.com از تاریخ 22 شهریورماه امسال آغاز بکار کرده است.