زمان : 11 Dey 1390 - 12:54
شناسه : 43527
بازدید : 1864
هشتمین جلسه ستاد بزرگداشت سی امین سالگرد تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی در استان یزد برگزار شد هشتمین جلسه ستاد بزرگداشت سی امین سالگرد تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی در استان یزد برگزار شد
در ابتدای جلسه محمد کاظم وکیل مدیر روابط عمومی واحد یزد ،گزارشی از فعالیت های انجام شده ستاد از جمله تبلیغات محیطی دانشگاه ، انجام بخش گسترده ای از فعالیت های تور مجازی دانشگاه، برگزاری جشن پِژوهش  بصورت متمرکز ، برگزاری همایش ذهن برتر و ...  ارائه نمود.
همچنین دکتر احمد زاده دبیر همایش به ارائه گزارش راه اندازی سایت رسمی همایش سی امین سالگرد به آدرس
www.30 iau.org   و تکثیر سی دی  نرم افزارهای پژوهشگر 90 پرداخت.
همچنین در ادامه  پیشنهاد شد در چند صفحه آخر از کلیه کتاب های انتشارات دانشگاه به تبیین خدمات دانشگاه آزاد اسلامی با آرم  سی امین سالگرد پرداخته شود همچنین مقرر شد بودجه همایش که در صورتجلسه پنجمین نشست گرامیداشت سی امین سالگرد تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی به ازای سرانه هر دانشجو واحدهای استان به میزان 30000 ریال تعیین شده بود در نشست شورای منطقه 7 دانشگاه آزاد اسلامی بررسی و در صورت تائید به واحدهای استان ابلاغ شود.
http://www.yazdfarda.com/images/news/actual/?img=43527HB.jpg
در ادامه از سوی اعضاء پیشنهاد شد واحدهای استان برگزاری همایش هایی را که تا سال آینده در دستور کار دارند اعلام، تا با برنامه ریزی تحت عنوان سی امین سالگرد و با آرام سی امین سالگرد برگزار شود همچنین با توجه به تلاشهای زیادی که برای راه اندازی سایت سی امین سالگرد تاسیس دانشگاه انجام گرفته است طی نامه ای به آقای دکتر کریمی رئیس مرکز اطلاع رسانی دانشگاه پیشنهاد شود تا برترین سایت ها معرفی و از دست اندرکاران تقدیر شود.
در ادامه جلسه با رایزنی های انجام گرفته مقرر شد دکتر علوی راد عضو ستاد ، لینکی را بر روی سایت رسمی سی امین سالگرد راه اندازی کند تا با شکل گیری یک تالار گفتگو بحث در مورد  موضوع خدمات دانشگاه آزاد اسلامی فراهم و  تا حد امکان فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی که شرایط مناسب کاری و موقعیت های اجتماعی مناسبی دارند شناسایی و معرفی شوند.
در ژایان نیز مقرر شد با دفتر حجه الاسلام ناصری امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان هماهنگی شود تا اعضا بتوانند جلسه ای را با ایشان داشته باشند و به تبیین خدمات دانشگاه بپردازند.