زمان : 11 Dey 1390 - 00:21
شناسه : 43506
بازدید : 1886
همايش «حماسه ماندگار» در امامزاده عبدالله(ع) بافق برگزار شد همايش «حماسه ماندگار» در امامزاده عبدالله(ع) بافق برگزار شد

همايش «حماسه ماندگار» در امامزاده عبدالله(ع) بافق برگزار شد


همايش «حماسه ماندگار»، همزمان با شب شهادت حضرت رقيه(س) و به مناسبت حماسه مردم ايران در 9 دی 1388، پنج‌شنبه، هشتم دی‌ماه، همراه با اقامه نماز مغرب و عشا در آستان امامزاده عبدالله(ع) بافق برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی امامزاده عبدالله (ع) بافق، حجت‌الاسلام والمسلمين روحانی، رئيس اداره تبليغات اسلامی بافق و امام جمعه موقت اين شهرستان، در اين مراسم با اشاره به فتنه‌انگيزی دشمنان دين و اسلام و بيان وقايع فتنه‌انگيز در دوران حضرت علی‌(ع) توسط عمروعاص گفت: اين فتنه‌انگيزی‌ها از صدر اسلام برای از بين بردن اسلام و بدبين كردن مردم نسبت به ولايت بوده است.


وی افزود: دشمن می‌خواهد كشورهای اسلامی به ويژه جمهوری اسلامی ايران يك جامعه عقب افتاده، به دور از درك و سواد و فهم و به تعبيير مقام معظم رهبری به دور از بصيرت و اگاهی باشد تا بتواند زمينه سلطه را برای خود فراهم كند.


روحانی، در بخشی از صحبت‌های خود به حوادث تلخ عاشورای سال 1388 اشاره و عنوان كرد: اين افراد با اهانت به مقدسات اسلامی، عمود خيمه نظام و انقلاب كه همان ولايت‌ فقيه است را هدف قرار داده بودند و می‌خواستند با بدبين كردن مردم به اسلام و ولايت زمينه حكومت خود را فراهم كنند.


رئيس اداره تبليغات اسلامی بافق، تصريح كرد: مردم انقلابی با حضور خود در حماسه 9 دی 1388 ريشه اين فتنه را بر هم زدند.


يادآور می‌شود، مرثيه‌سرايی و عزاداری شام شهادت حضرت رقيه(س) و قرائت دعای كميل توسط سلطان‌زاده، مداح اهل‌ بيت(ع) از برنامه‌های اين مراسم معنوی بود.