زمان : 10 Dey 1390 - 23:53
شناسه : 43501
بازدید : 1728
مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در سازمان تعاون روستايي استان يزد:ايجاد ارتباط چهره به چهره كاركنان با مديريت، ارج نهادن به كرامت انساني كاركنان است مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در سازمان تعاون روستايي استان يزد:ايجاد ارتباط چهره به چهره كاركنان با مديريت، ارج نهادن به كرامت انساني كاركنان است

ايجاد ارتباط چهره به چهره كاركنان با مديريت، ارج نهادن به كرامت انساني كاركنان است.


بنا به گزارش روابط عمومي سازمان تعاون روستايي استان يزد مدير اين سازمان در نشست پرسش و پاسخ كه با حضور كليه كاركنان، كارشناسان رؤساي ادارات ستادي و شهرستاني در محل سالن اجتماعات اين سازمان برگزار شد به سوالات هر يك از كاركنان پاسخ گفت.


در ابتداي اين جلسه مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در سازمان به ايراد سخن پرداخت. حجت الاسلام والمسلمين بهشتي پور احترام به انديشه و احساس كاركنان را تنها راه پذيرش آنها دانست. وي اظهار داشت مسئولين وظيفه دارند تا فضا و فرصتي بوجود آورند كه افراد بتوانند آزادانه مسائل خود را بروز دهند و انتقادات و پيشنهادات خود را مطرح نمايند. بهشتي پور ارتباط چهره به چهره مديريت با كاركنان را از مصاديق ارج نهادن به كرامت انساني كاركنان دانست و ارتباطات درون سازماني و توجه به افكار عمومي كاركنان را از روابط عمومي سازمان خواستار شد.


در ادامه مدير سازمان تعاون روستايي اطلاع يابي از روحيات و مسائل و مشكلات كاركنان را از وظايف خود در قبال كاركنان دانست و گفت چنانچه كاركنان مايل باشند مي توانند يك شنبه هاي هر هفته به طور خصوصي در دفتر كار وي حضور يابند و مسايل ومشكلات خود را مطرح نمايند. مرشدي از روساي ادارات شهرستان خواست تا با برگزاري چنين جلساتي با روحيات كاركنان خود آگاه و مسايل و مشكلات آنها را جويا شوند.


مدير سازمان تعاون روستايي استان يزد ضمن ارائه گزارشي از عملكرد يك ساله سازمان از همكاري و همدلي كاركنان در طول مدت مسئوليت خود قدرداني كرد. وي از مديران ستادي،كارشناسان و مسئولين واحدهاي مستقل سازمان خواست متكي به نامه نگاري نباشند و با حضور خود در شهرستانها مسائل را تا حصول نتيجه پيگيري نمايند.


مدير سازمان رعايت نظم و انضباط در محيط كار، وجدان كاري، تكريم ارباب رجوع، صرفه جويي در هزينه ها و پيشگيري از اسراف و تبذير را متذكر شد. وي توسعه بازرگاني، بازاريابي و بازاررساني محصولات كشاورزي در درون شبكه و پيشگيري از ضرر و زيان تشكلها را در اولويت برنامه هاي كاري خود دانست و از كليه همكاران خواست تا در اين مسير وي را ياري كنند. در پايان مدير سازمان به سوالات كتبي و شفاهي كاركنان پاسخ گفت. لازم بذكر است تشكيل كميته امور رفاهي كاركنان از اهم موضوعات اين نشست بود.