زمان : 10 Dey 1390 - 14:22
شناسه : 43475
بازدید : 2587
دبیرکل جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش کشور: طبس را به عنوان اولين شهر نمونه اسلامي كشور معرفي می كنيم. دبیرکل جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش کشور: طبس را به عنوان اولين شهر نمونه اسلامي كشور معرفي می كنيم.

طبس- حقانی- سرپرستی یزدفردا: امروز شنبه مراسم تجليل از خانواده معظم شاهد و ايثارگر شهرستان طبس با حضور فرماندار طبس و دبيركل جمعيت فرزندان شاهد و ايثارگر نوانديش كشور برگزار شد.

دبیرکل جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگذار، در اين مراسم از تلاش مجموعه اش در تجليل از خانواده هاي شهدا سخن گفت و افزود: همزماني حماسه 9 دي و ارائه سند چشم انداز شهر نمونه اسلامي را به فال نيك گرفته و از اينكه با ارزيابي دقيق و موشكافانه توانسته ايم شهرستان طبس را به عنوان اولين شهر نمونه اسلامي كشور معرفي كنيم خرسندیم.

وي جمعيت فرزندان شاهد و ايثارگر را مجموعه فرهنگي، اجتماعي، آموزشي خواند و افزود: تلاش ما بر ارتقاء سطح كيفي و كمي فرزندان خانواده هاي شاهد و ايثارگر كشور است و مي كوشيم تا مديران آينده نظام را در اين مجموعه تربيت كنيم.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: در حاكميت اسلامي و در كشوري كه در رأس آن ولايت فقيه حاكم است، وظيفه ما بسيار سنگين است و امروز مي توان با حضور نائب امام عصر(عج) حكومت جهاني اسلامي را تبيين و مستقر كرد و در سايه اسلام امنيت را براي دنيا به ارمغان آورد.

وي خاطر نشان كرد : در كنار تلاش و مجاهدت ايثارگران انقلاب و شهداي ايران اسلامي، امروز بر اساس وظيفه سنگيني كه بر شانه هاي ماست، بايد به عنوان بازمانده شهدا و يادگاران آنها، به عنوان الگوي نمونه اسلامي اجتماعي و فرهنگي و علمي مطرح باشيم.

دبیرکل جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر کشور، الگوي شهر نمونه اسلامي را ظاهر ديني و درون پاك آن اعلام كرد و طبس را به عنوان پايپوت شهر نمونه اسلامي خواند و از مردم شهرستان براي همكاري با جمعيت فرزندان شاهد و ايثارگر دعوت نمود و ايثارگران را به عنوان سند معتبر اين حركت دانست.

وي تشكيل باشگاه حیاءباوران و قرارگاه سايبري امام خامنه ای و ايجاد دفتر جمعيت فرزندان شاهد و ايثارگر در طبس و تجليل از خانواده معظم شاهد و ايثارگر را از برنامه هاي سه روزه جمعيت در فاصله زماني 10 تا 12 دي ماه برای دارالمومنین طبس اعلام كرد.