زمان : 10 Dey 1390 - 14:19
شناسه : 43474
بازدید : 2836
فرماندار: طبس به لحاظ بااخلاقي و فرهنگ فداكاري، گذشت و ايثارگري نمونه ای بارز محسوب می شود. فرماندار: طبس به لحاظ بااخلاقي و فرهنگ فداكاري، گذشت و ايثارگري نمونه ای بارز محسوب می شود.

طبس- حقانی- سرپرستی یزدفردا: "عزیز بهزادی" در مراسم امضای سند چشم انداز طبس بعنوان اولین شهر نمونه اسلامی که با حضور دبیرکل جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر کشور و خانواده های معظم شهدا برگزار شد، گفت: آثار تبیین سند چشم انداز و ایجاد شهر نمونه اسلامی در خانواده هاي طبسي، روستايي و شهري بزودی آشکار خواهد شد و امروز به جرات می توان گفت قبل از صنعتي، معدني بودن طبس این شهر به لحاظ بااخلاقي و فرهنگ فداكاري، گذشت و ايثارگري نمونه ای بارز محسوب می شود.

نماینده عالی دولت در طبس افزود: ما ادعا نمي كنيم، اما مصمميم با وحدت و يكپارچگي و صداقت بناي كارمان را بگذاریم و دروغ را از شهر طبس بیرون کنیم و الگوی نمونه شهر اسلامی شویم.

وی خاطرنشان کرد: دولتي موفق است كه عمل به قرآن، عمل به اخلاق، تقوا و درستي ملاك كارش باشد و هر كس نمي تواند در اين مسير همسو شود راهش را باید عوض كند.

فرماندار طبس ضمن تقدیر از جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر کشور گفت: انشاء الله جمعيت عزمشان را جزم كنند تا اين سند به عنوان يك سند افتخار و طبس به عنوان شهر مسلمان فرهنگي، اخلاقي، ايمان وشهادت نام گیرد و ما نیز اين سند را با جان و دل به كار خواهیم گرفت و در راستای حفظ ارزشهای والای نظام در مسیر ولایت مطلقه فقیه برای برقراری کامل شعائر دینی تلاش می كنيم.