زمان : 10 Dey 1390 - 09:32
شناسه : 43457
بازدید : 1699
فرماندار شهرستان خاتم:حضورحداكثری زنان درانتخابات از افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران است- مجلس نهم:192 فرماندار شهرستان خاتم:حضورحداكثری زنان درانتخابات از افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران است- مجلس نهم:192
فرماندار شهرستان خاتم:حضورحداكثری زنان درانتخابات از افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران است-مجلس نهم:192

خاتم مهین رستگار خبرنگاریزدفردا:فرماندار شهرستان خاتم گفت: حضور حداكثری زنان در انتخابات از افتخارات نظام جمهوری اسلامی و نقش تعیین‌كننده ای در آینده كشور دارد.

محمد علي شاه حسيني درجلسه بررسي مسائل ومشكلات بانوان شهرستان كه با حضور مريم عبدالحسين زاده مشاور استاندار ومديركل امور زنان وخانواده ومسئولين ادارات ونمايندگان درامور بانوان درفرمانداري خاتم تشكيل شد به نقش زن در جامعه ایران اشاره كرد و اظهارداشت: در كشور ایران، زنان همانند مردان از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند.
وی افزود: باتوجه به اینكه در آستانه انتخابات سرنوشت سازی قرار داریم بانوان باید در تمام مراحل حضور و مشاركت فعالی داشته باشند.
شاه حسيني ادامه داد: در تاریخ اسلام، شیر زنانی را می بینیم که همواره در کنار مردان و در عرصه های مختلف حضور داشتند که حضور زنان در حادثه کربلا، پیمان زنان با پیامبر اسلام(ص) برای صیانت از او و کمک به اهداف و تعالی اسلام در آغاز حرکت اسلام گواه این مطلب است.
وی افزود: بر این اساس در می یابیم که در مراحل مختلف انقلاب و دوران هشت سال دفاع مقدس و شرایط مختلف کشور، نقش زنان ایران اسلامی در کنار مردان یاری رسان امام(ره)، مشهود و بارز بوده است.
.شاه حسيني در ادامه به 9 دی ماه روز بصیرت اشاره کرد و گفت: در آستانه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت هستیم که در فضای غبارآلود فتنه 88، مردم هم پیمان حرکت و بار دیگر دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی را ناامید کردند.
درادامه جلسه مشاور استاندار ومدير كل امور زنان استان تصريح كرد: 49درصد آمار جمعيت كشور را زنان تشكيل مي دهند كه بايد زمينه امنيت اجتماعي آنان فراهم شود تا زنان بتوانند حضوري فعال درعرصه اجتماعي وسياسي واقتصادي داشته باشند كه اين نگرش بايد زمينه امنيت اجتماعي آنان فراهم شود تا زنان بتوانند حضوري فعال درعرصه اجتماعي وسياسي واقتصادي داشته باشند كه بايد فرهنگ سازي شود واين فرهنگ سازي بايد از مسئولين شروع شود وبه كل جامعه تزريق شود