زمان : 09 Dey 1390 - 23:45
شناسه : 43451
بازدید : 2820
تیم هیات زارچ با کسب قهرمانی به مرحله نیم نهایی لیگ قهرمانی باشگاه های والیبال نشسته ایران صعود کرد(5) تیم هیات زارچ با کسب قهرمانی به مرحله نیم نهایی لیگ قهرمانی باشگاه های والیبال نشسته ایران صعود کرد(5)
 با اتمام مسابقات  والیبال نشسته لیگ دسته یک قهرمانی باشگاههای کشور، تیم هیات زارچ  به عنوان تیم منتخب یزد، توانست بدون باخت و با کسب بشترین امتیاز ضمن کسب قهرمانی این دوره مسابقات به مرحله نیمه نهایی لیگ دسته یک والیبال نشسته کشور صعود کند.
هیات زارچ، در آخرین مسابقه خود به مصاف تیم  هیات بوشهر رفت گرچه این دو تیم یک روز مانده به پایان مسابقات حضور خود در  مرحله نیم نهایی لیگ قهرمانی باشگاههای کشور قطعی کرده بودند و مسابقه روز آخر این دو تیم ، قهرمان این دوره و تیم های اول و دوم را مشخص می کرد.
در مسابقه صبح روزجمعه ، نهم دیماه، تیم هیات زارچ با نتیجه سه بر یک از سد تیم هیات بوشهر  گذشت و توانست بدون باخت در این دوره مسابقات، با صدر نشینی، عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را کسب کند.
در این بازی حساس که با توجه به رده بندی امتیازات برنده آن به عنوان قهرمان شناخته میشد، زارچ در بازی مقتدرانه، هوشمندانه و نفس گیر، هیات بوشهر، تیم قدرتمند و بدون باخت این دوره مسابقات را در هم کوبید.



محمد حسین تقوایی - مسابقات  والیبال نشسته لیگ دسته یک قهرمانی باشگاههای کشور، تیم هیات زارچ   سرچشمه زارچ یزد ایران

هیات زارچ در گیم اول در بازی نزدیک و نفس گیر گرچه تا امتیاز بیست، ازحریف خود جلو بود اما با غفلت شاگردان حسن حمیدی، نتیجه بازی  26 بر 24  به سود هیات بوشهر خاتمه یافت و هیات زارچ یک گیم را از دست داد.
هیات زارچ در گیم های بعدی توانست با شناخت حریف، آنالیز و برنامه ریزی مدون، با کسب امتیاز 25 بر 15 ، 25 بر 17 و 25 بر 22  و با تصاحب سه گیم ، پیروز میدان شود و قهرمانی خود را جشن گیرد.
هیات بوشهر هم با توجه  به رده بندی در جدول امتیازات با دوازده امتیاز به عنوان تیم دوم، تنها با یک باخت در مقابل هیات زارچ به مرحله بعد صعود کرد.
هیات زارچ در آخرین بازی خود  به مربیگری حسن حمیدی  و باترکیب  محمد علی بابایی، مجتبی ایران زاد، ابراهیم اسدی، محمد کنعانی، مهدی احمدی خواه، فرشید نوری زاده،  علی اکبر شریفی، حمید امیریان، مسعود زارعی و مصطفی نیلی به مصاف بوشهر رفت
تیم والیبال نشسته هیات بوشهر هم به مربیگیری مهدی زرین بوین ترکیب، نامجو، شادمان، حمزه نژاد، اصلانی نیا، خربری، رضایی، سمیرانی، میرزایی، منصوری، حسن زاده، رحمانی و صادق عالی به میدان رفتند.
داوری این مسابقه را ابراهیم قربانی، عبدالوهاب سقلی، احمد جلیلی، سعید محفوظی، محمدرضا باقیان، محمد تقی میرحسینی بر عهده داشتند.
لیگ امسال باحضور سی تیم منتخب استانهای کشور در پنج گروه برگزار می شود که در در پایان این دوره از مسابقات، دو تیم اول و دوم هرگروه به مرحله نیمه نهایی راه می یابند و در دو گروه پنج تیمی به رقابت پرداخته و در نهایت از هر گروه دو تیم صعود و در مرحله فینال باهم به رقابت می پردازند و قهرمانان لیگ دسته اول به سوپر لیگ صعود می کند.
در گروه اول هیات زارچ به عنوان منتخب یزد و هیات بوشهر به مرحله بعد صعود کردند، مسابقات گروه دو و سه در شیراز و قم برگزار شده و قرار است هفته آینده با برگزاری مسابقات دیگر گروهها در شهرهای بهشهر و محمودآباد مازندان ترکیب نهایی تیم های صعود کننده به مرحله نیمه نهایی مشخص می شود.//