زمان : 09 Dey 1390 - 21:06
شناسه : 43414
بازدید : 2275
تابش گزارش کمیسیون اصل 90 فقط تهمت و ناسزا بود(5نظر)- مجلس نهم:175 تابش گزارش کمیسیون اصل 90 فقط تهمت و ناسزا بود(5نظر)- مجلس نهم:175

-مجلس نهم:175

از یک سو با قرائت گزارشی در خصوص انتخابات88 فحش و ناسزا می‌دهند و بدون اینکه کسی که درباره آن صحبت می‌کنند حضور داشته باشد به وی تهمت و اتهام

می‌زنند و بعد می‌گویند که از اصلاح طلبان برای شرکت در انتخابات دعوت می‌کنیم.


ایلنا: محمد رضا تابش گفت: متاسفانه برخی اصولگرایان طالب این نیستند که رقبای‌شان که در جنگ تحمیلی و پیروزی انقلاب اسلامی و حتی پس از آن نیزنقش داشته‌اند سهمی کوچکی در قدرت داشته باشند و ما این را جز اقتدارگرایی نمی‌دانیم.


تابش در گفت‌و‌گو با خبرنگار پالمانی ایلنا، با انتقاد از قرائت گزارش کمسیون اصل 90 در باره وقایع بعد از انتخابات، گفت: برخی از اصولگرایان می‌گویند که ما از اصلاح طلبان دعوت می‌کنیم که در انتخابات شرکت کنند،اما موضوع این جاست که چه طور دعوت می‌کنند؟


وی افزود: از یک سو با قرائت گزارشی در خصوص انتخابات گذشته فقط فحش وناسزا می‌دهند و بدون اینکه کسی که درباره آن صحبت می‌کنند حضور داشته باشد به وی تهمت و اتهام می‌زنند و از تمام امکانات‌شان برای تخریب استفاده می‌کنند و بعد می‌گویند که از اصلاح طلبان برای شرکت در انتخابات دعوت می‌کنیم.


تابش همچنین عنوان کرد: این چه طور دعوتی است؟ دعوتی که همراه شده است با تهمت زدن به دیگران؟ آیا واقعا باید این را یک دعوت دانست؟


وی ادامه داد: ما از کسانی که دعوت می‌کنند ممنونیم اما این سوال را داریم که چقدر قدرت دارند که در ارکان جامعه این خط و مشی را جا بیاندازند که کسی به دیگری توهین نکند. تهمت نزند و....


این نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تا حالا که سه قوه در اختیار اصولگرایان است باید ارزیابی کرد و دید که آیا موفق بودند یا نه؟ اصلا ارزیابی خودشان از عملکردشان چیست؟