زمان : 08 Dey 1390 - 17:17
شناسه : 43347
بازدید : 2019
نمايش 50 اختراع از دانش آموزان در نمايشگاه هشتين جشنواره منطقه اي كوير نمايش 50 اختراع از دانش آموزان در نمايشگاه هشتين جشنواره منطقه اي كوير

50 اختراع از دانش آموزان در نمايشگاه هشتين جشنواره منطقه اي كوير به نمايش گذاشته شده است.


رئيس بنياد نخبگان استان در مراسم افتتاحيه هشتين جشنواره منطقه اي اختراعات كوير ضمن خير مقدم به حاضرين گفت: در اين جشنواره 180 اختراع داوري نهايي شده ودر نمايشگاه به نمايش گذاشته خواهد شد

دكتر زارع افزود: همچنين در اين نمايشگاه 50 اختراع ويژه دانش آموزي در نمايشگاه نمايش داده شده است و ساعات ويژه ايي براي بازديد دانش آموزان نيز در نظر گرفته شده است.

وي همجنين اظهارداشت: اختراعات در زمينه پزشكي/ دارويي/ كشاورزي/ متالوژي/كامپيوتر/ معدن/گاز/و شيمي است و مهم ترين رسالت جشنواره است و همزمان با افتتاح اين جشنواره اتاق سرمايه گذاري نخبگان كشور براي نخستين بار در كشور و با هدف تعامل بين سرمايه گذار و مخترع و حركت به كارگيري اختراع در صنعت و بازار كسب و كار افتتاح ميشود.

دكتر زارع با ارائه عملكرد بنياد نخبگان يزد در كشور اظهار داشت : اين دفتر اولين دفتر پيشتاز كشور است كه تاكنون 76 اختراع را تجاري سازي كرده است و جا دارد از تلاشهاي استاندار در حمايت از مخترعين و نخبگان تشكر و قدرداني شود.

وي با اشاره به توجه به مخاطبين خاص درجشنواره گفت: ساعات ويژه ايي براي بازديد تجار/ صنعتگران/ و سرمايه گذاران در نمايشگاه مقرر شده است تا با نحوي اختراع مخترعين آشنا شوند.