زمان : 08 Dey 1390 - 17:12
شناسه : 43342
بازدید : 1177
تذکر به واحد های تولیدی متخلّف توسط اداره کل استاندارد استان اصفهان تذکر به واحد های تولیدی متخلّف توسط اداره کل استاندارد استان اصفهان

طی دوماه گذشته 9 فقره پلمپ موقت، 5 فقره اعلام جرم، 87 فقره اخطار و 20 مورد تذکر

به واحد های تولیدی متخلّف توسط اداره کل استاندارد استان اصفهان

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان اصفهان بازرسین و کارشناسان این اداره کل در راستای وظایف ذاتی خود مبنی بر حمایت از حقوق مصرف کنندگان گرامی از طریق نظارت بر کیفیت تولید محصولات و ارائه خدمات در استان ، بصورت منظم اقدام به بازدید و بازرسی از واحدهای تحت پوشش فعال در استان می نمایند .

در همین راستا و در طی دو ماه گذشته با انجام نظارت های دقیق و بازرسی های فنی بعمل آمده ، واحد حقوقی این اداره کل از ابتدای آبان تا پایان آذر ماه سال جاری 5 واحد متخلف تحت پوشش استاندارد را به مراجع قضایی معرفی و اعلام جرم نموده است . همچنین 87 مورد اخطار کتبی و 20 مورد تذکر به واحد های تولیدی مسقر در استان ارسال گردیده و در پی آن سایر اقدامات کنترلی لازم به انجام رسیده است .

بر اساس این گزارش اداره کل استاندارد استان اصفهان در طی دو ماه گذشته و پس از به عمل آوردن نظارت و بازرسی های متعدد و حصول اطمینان از تخلف محرز 9 واحد تولیدی ، اقدام به پلمپ موقت خط تولید آنان نموده که شامل 3 واحد تولید بتن آماده، 2 واحد تولید سیم و کابل، 1 واحد تولید دیگ زود پز ریخته ای، 1 واحد تولید شن و ماسه، 1 واحد تولید فرآورده های لبنی و 1 واحد تولید پلی اتیلن ضایعاتی می باشد .

لازم به ذکر است این واحد ها به دلیل تولیدات فاقد کیفیت و مغایر با استاندارد های ملی ، مشمول برخورد های حقوقی و اقدامات قضایی گشته و خطوط تولید آنها به جهت جلوگیری از تولید نامرغوب ، موقتاً پلمپ گردیده اند .