زمان : 08 Dey 1390 - 17:03
شناسه : 43335
بازدید : 4657
اقامه اولین نماز جمعه فهرج در 9دی به امامت حجت الاسلام سید محمد کاظم مدرسی اقامه اولین نماز جمعه فهرج در 9دی به امامت حجت الاسلام سید محمد کاظم مدرسی

اقامه اولین نماز جمعه فهرج در 9دی به امامت حجت الاسلام سید محمد کاظم مدرسی

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری شهید باهنر فهرج گفت: اولین نماز جمعه فهرج از توابع شهرستان یزد در 9دی به امامت حجت الاسلام سید محمد کاظم مدرسی در حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) اقامه می شود.

محمدرضا باقری با بیان اینکه پیش از این مرم فهرج و حومه شرق یزد نماز جمعه را در محمدآباد اقامه می کردند، افزود: اعضای کانون فرهنگی هنری شهید باهنر مسئولیت تبلیغات نماز جمعه 9دی فهرج را برعهده دارند.

باقری تصریح کرد: این کانون فرهنگی هنری در مسجد النبی فعالیت می کد و از مجوز آن سه سال می گذرد ولی فعالیت های این کانون در فهرج بیش از 12 سال سابقه دارد.

وی با اشاره به اینکه کانون شهید باهنر در روستای فهرج به مرکزی برای خدمات دهی به روستائیان تبدیل شده است افزود: برگزاری کلاس های ترویج کشاورزی، توزیع نهال، برگزاری کلاس های امداد و نجات و مسابقه طناب کشی هر دو هفته یک بار از جمله فعالیت های این کانون است.

باقری همچنین با اشاره به برنامه های این کانون برای گرامیداشت ایام الله دهه فجر، اظهارداشت: نورافشانی مساجد، برگزاری نماشگاه نقاشی در مدارس و نمایشگاه عکس و پوستر از جمله برنامه های این کانون در ایام الله دهه فجر سال جاری است.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری شهید باهنر هچنین به کتابخانه این کانون با بیش از 200 عنوان کتاب اشاره و تاکید کرد: فضای کتابخانه ای این کانون فضای مناسبی را برای مطالعه جوانان و نوجوانان فراهم کرده است.