زمان : 08 Dey 1390 - 15:45
شناسه : 43317
بازدید : 2093
اصولگرایان به صورت مستقل وارد نشده و انصراف بدهند- مجلس نهم:159 اصولگرایان به صورت مستقل وارد نشده و انصراف بدهند- مجلس نهم:159

اصولگرایان باید در لیست جبهه متحد اصولگرایی باشند و در غیر اینصورت به صورت مستقل وارد نشده و انصراف بدهند

-مجلس نهم:159
بادامچیان با اشاره با طرح سوال از رئیس جمهور گفت: اگر جای احمدی‌نژاد بودم به مجلس ‌می‌آمدم تا پاسخ طراحان سوال را بدهم سوال کردن حق نمایندگان است و چیزی که موجب شکستن رئیس جمهور شود اما در اینباره دولتی‌ها احساس نگرانی ‌می‌کنند.


 سهم‌خواهی برای دستیابی به قدرت است درحالی که باید فردی که شایستگی و صلاحیت دارد معرفی و مطرح شود. مجلس امانتی است که مردم به نمایندگان ‌می‌سپارند و نمی توان آن را سهم‌بندی کرد. سهم‌بندی شرک است و قابل قبول نیست.


حسن بادامچیان که برای ثبت نام به عنوان نامزد انتخاباتی در وزارت کشور حضور داشت؛ با اشاره به اینکه انتخاب حق مردم است و هرکس که شایستگی دارد باید در انتخابات شرکت بکند، گفت: اصولگرایان باید در لیست جبهه متحد اصولگرایی باشند و در غیر اینصورت به صورت مستقل وارد نشده و انصراف بدهند. من اگر در فهرست نباشم استعفاء ‌می‌دهم.


وی درباره حضور اصلاح طلبان گفت: این طیف حرف جدید و چهره جدیدی ندارند اما از گذشته تاکنون که باتوجه به اینکه جامعه آزادی داریم؛ مجلس هیچگاه یکدست نبوده و سلیقه‌های مختلفی در آن حضورداشتند.


بادامچیان درباره تعامل دولت و مجلس گفت: این دولت یک سال و نیم بیشتر وقت ندارد و جای بحثی را برای مجلس آینده نمی‌گذارد باید به فکر رابطه مجلس ودولت آینده باشیم.


وی افزود: بین وکیل‌الدوله و وکیل ملت تفاوت وجود داد وکیل دولت نمی‌تواند به عنوان یک نماینده در مجلس حضور داشته و حقوق مردم پیگیری کند.


وی افزود: ما نیاز به وکیل‌اللملت حامی دولت داریم. وکیلی که در مجلس حضور داشته باشد و دولت را حمایت کند هرچند که در سالهای اخیر دولت همکاری مناسبی را با مجلس نداشته است.



منبع: ایلنا