زمان : 08 Dey 1390 - 15:42
شناسه : 43316
بازدید : 368
بازداشت 63 مدیر اجرایی به اتهام فساد اقتصادی بازداشت 63 مدیر اجرایی به اتهام فساد اقتصادی

بازداشت 63 مدیر اجرایی به اتهام فساد اقتصادی


دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت: تا کنون60 نفر از مدیران دستگاه‌های اجرایی در بخش صنایع و معادن، بازرگانی و بانک‌ها و سه شهردار به دلیل فساد اقتصادی در استان اردبیل دستگیر شده‌اند.


فردین ارژنگی در نخستین جلسه کمیته مبارزه با مفاسد اقتصادی و حفظ حقوق بیت‌المال در اردبیل با بیان اینکه تا کنون پرونده قضایی برای 60 نفر از مدیران اجرایی و سه شهردار تشکیل شده است، تصریح کرد: با مفاسد اقتصادی در استان اردبیل باید به شدت برخورد کرد.


وی با اعلام اینکه اراده ملی و استانی در زمینه مبارزه با جرایم اقتصادی بسیار مهم است، افزود: اگر از نکات ریز مفاسد اقتصادی جلوگیری نکنیم و مدیران متخلف را مجازات نکنیم، باعث تشدید این مفاسد خواهد شد.


دادستان اردبیل، همدلی و همگرایی تمام بخش‌های اجرایی، امنیتی و قضایی را یکی از الزامات برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی برشمرد و اظهار کرد: تمام تحرکات در عرصه‌های مختلف مورد رصد و دقت قرار می‌گیرد.


ارژنگی خاطرنشان کرد: از پنج سال قبل کار مشترکی را با همکاری اداره کل اطلاعات استان در جهت شناسایی، پیگیری و دستگیری مفسدان اقتصادی شروع کرده‌ایم تا با رانت و مفاسد اقتصادی در دستگاه‌های اجرایی و مالی برخورد کنیم.



منبع: ایسنا