زمان : 04 Dey 1390 - 17:23
شناسه : 43159
بازدید : 1577
برگزاري مراسم ويژه ثبت احوال در دبيرستان دخترانه خيرانديش يزد برگزاري مراسم ويژه ثبت احوال در دبيرستان دخترانه خيرانديش يزد
  در اين مراسم که با حضور مدير کل ثبت احوال استان ، رئيس آموزش و پرورش ناحيه 2 يزد و جمعي ديگر از مسئولين برگزار شد ، مدير کل ثبت احوال استان با اشاره به لزوم آشنائي اقشار مختلف مردم به اهميت مدارک هويتي ، دانش آموزان را از جمله افرادي دانست که براي تقاضاي تعويض شناسنامه و دريافت کارت شناسائي ملي در 15 سالگي بيشترين حجم مراجعه به ادارات ثبت احوال را به خود اختصاص داده اند .

     سيد محمد طباطبائي گفت : متاسفانه گرو گذاشتن و گرو گرفتن شناسنامه و اسناد هويتي مشکلات فراواني را براي صاحبان  مدارک موجب شده و اين اعمال در قانون مجرمانه تلقي شده است .

وي افزود : کارت ملي هوشمند که در آينده نزديک براي همه افراد بالاي 15 سال صادر خواهد شد ، نياز به حمل و به همراه داشتن چندين کارت را برطرف نموده و مدارس نيز مي توانند با وارد نمودن اطلاعات تحصيلي دانش آموزان ، از اين کارت الکترونيکي بهره برداري نمايند .

   امين الرعايا ، رئيس آموزش و پرورش ناحيه 2 يزد نيز ضمن گراميداشت هفته ثبت احوال ، از زحمات کارکنان ثبت احوال استان قدرداني کرد .