زمان : 14 Dey 1385 - 23:52
شناسه : 4315
بازدید : 1231
رئیس جمهور احمدی نژاد:ايران به زودي كليد توليد صنعتي سوخت را خواهد زد رئیس جمهور احمدی نژاد:ايران به زودي كليد توليد صنعتي سوخت را خواهد زد
رئیس جمهور احمدی نژاد:ايران به زودي كليد توليد صنعتي سوخت را خواهد زد

یزدفردا:رئيس جمهور تاكيد كرد: ايران امروز يك ايران هسته‌اي است و به زودي كليد توليد صنعتي سوخت را خواهد زد و مطلقاً به فريادهاي بوش و قدرت‌طلبان و قدرت‌هاي فاسد اعتنايي نخواهد كرد.


به گزارش خبرنگار  خبرگزاري فارس به خوزستان، محمود احمدي‌نژاد رئيس‌جمهور كشورمان كه بعد ازظهر امروز چهارشنبه در جمع مردم شهرستان گتوند سخن مي‌گفت، اظهار داشت: در 8 سال دفاع مقدس تمام معادلات مادي جهان حكم بر شكست ايران مي‌دادند،اما ملت ايران با اقتدار، ايمان و توكل به خدا ايستاد و دشمنان را شكست داد.
وي با بيان اين كه دشمنان ملت ما با اتكا به قدرتهاي زورگوي جهان و حتي بخشي از كشورهاي منطقه كه پول و امكانات به عراق مي‌دادند، سعي در ايجاد فضاي سياسي عليه ايران داشتند، بيان داشت: دنيا بداند ملت ايران امروز با اميد و توكل، همدلي و وحدت بر مواضع خود ايستاده و پافشاري مي‌كند.
رئيس شوراي عالي امنيت ملي با اشاره به دستيابي ايران به انرژي صلح‌آميز هسته‌اي تاكيد كرد: ملت ايران سر سوزني از حق قانوني خود عقب‌نشيني نخواهد كرد و قدرتهاي زورگو و دشمنان بشريت كه به قوانين دنيا احترام نمي‌گذارند، مجبورند در مقابل صفوف پيوسته و مستحكم ايران تسليم شوند و حق ملت ايران را به رسميت بشناسند.
وي در ادامه خطاب به كشورهاي غربي گفت:خيال نكنيد با تبليغات و فرياد مي‌توانيد حقوق ملت ايران سلب كنيد، چرا كه ملت ايران در يك مسير تاريخي قرار گرفته و تصميم خود را براي حركت در مسير پيشرفت و تعالي گرفته است و با تاكيد بر اقتدار، از همه منافع خود دفاع خواهد كرد.
رئيس‌جمهور تاكيد كرد: ايران امروز يك ايران هسته‌اي است و چرخه سوخت هسته‌اي را در اختيار دارد و به زودي كليد توليد صنعتي سوخت را خواهد زد و مطلقاً به فريادهاي بوش و قدرت‌طلبان و قدرت‌هاي فاسد اعتنايي نخواهد كرد.
رئيس‌ جمهور با تاكيد بر سازندگي بخش‌هاي مختلف كشورمان گفت:بايد براي سازندگي ايران اسلامي كمر همت را ببنديم و دست در دست هم با مجاهدت شبانه‌روزي و الهي ايران را بسازيم.
وي با بيان اين كه دولت براي ايجاد اشتغال و رفع بيكاري توزيع تسهيلات ارزان قيمت بانكي را مدنظر دارد بيان داشت: سهم تسهيلات ارزان قيمت اشتغالزايي براي جوانان در سال جاري 99 ميليارد تومان است.
رئيس‌جمهور در پايان با اشاره به جلسه جمعه شب هيئت دولت در اهواز اظهار داشت: نوسازي اراضي شهرستان و ترميم و بهسازي كانالهاي آبياري كشاورزان، تسريع در انتقال خط لوله و شبكه گازرساني گتوند، همچنين انتخاب چند منطقه از سد گتوند به عنوان منطقه نمونه گردشگري، احداث يك مركز درماني و احداث دو سالن مجهز ورزشي براي بانوان و آقايان از جمله تصميمات دولت براي شهرستان گتوند خواهد بود.