زمان : 04 Dey 1390 - 13:39
شناسه : 43148
بازدید : 2003
افتتاح اولین دفتر کارگزاری فعالیت های مرتبط با ساخت و ساز استان  در منطقه یک شهری یزد افتتاح اولین دفتر کارگزاری فعالیت های مرتبط با ساخت و ساز استان در منطقه یک شهری یزد
اولین دفتر کارگزاری خصوصی انجام امور مربوط به پروانه های ساختمانی و فعالیت های مرتبط با ساخت و ساز در استان، با نظارت شهرداری یزد جهت انجام امور شهرداری منطقه یک ، به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری یزد در راستای برون سپاری امور اجرائی و تسریع در انجام امور مربوط به پروانه ساختمانی و دیگر فعالیت های مرتبط با ساخت و ساز، درمنطقه یک شهرداری اولین دفتر کارگزاری خصوصی تحت نظارت شهرداری در محل بلوار شهید سید محمد پاکنژاد افتتاح گردید.

خاطرنشان می شود این دفتر کلیه امور صدور پروانه، تفکیک، عدم خلافی، پایانکار، پاسخ نامه انتقال زمین، خانه و... و مشاوره در امور شهرداری را باهدف کار بهتر و سرعت بیشتر برای شهروندان انجام وظیفه نماید.

گفتنی است شهرداری یزد با استناد به ماده 71 قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شورای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب سال 1357 و اصلاحیه بعدی و مفاد بند 5 مصوبه مورخ 6/8/1388 شورای اسلامی شهر یزد و با توجه به بند 7 مصوب شورای عالی اداری در خصوص هماهنگ نمودن صدور پروانه، گواهی عدم خلافی و گواهی پایانی ساختمان در سطح شهرهای کشور وظایف خود را در این بخش و در محدوده منطقه یک به شرکت خصوصی واگذار کرده است.

حجت الاسلام مطهریان در مراسم افتتاح این دفتر کارگزاری که با حضور شماری از اعضای شورای اسلامی شهر، مسئولین استان ، شهردار و معاونین شهرداری ، مدیران و پرسنل شهرداری به انجام رسید اظهار امیدواری کرد در این دفاتر زمان انجام کار و تعداد دفعات مراجعه ارباب رجوع ها به حداقل برسد.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد همچنین با بیان ارزش خدمت به بندگان خدا خاطرنشان نمود که انشاءا... قصدمان خدمت رسانی به مردم و بر آوردن حوائج آنها باشد.

مهندس محمدرضا کوچک زاده دیگر عضو شورای اسلامی شهر یزد نیز در این مراسم به تشریح وظایف دفاتر کارگزاری مربوطه به پرداخت و خاطرنشان کرد که ارزشیابی این دفاتر با نظر خواهی از مراجعان صورت خواهد گرفت.

شهردار یزد هم در این مراسم اظهار داشت: با افتتاح این دفاتر کارگزاری، کار مردم به دست خود مردم سپرده می شود.

مهندس میروکیلی دلیل واگذاری این امور به بخش خصوصی را انجام کار مردم توسط خود مردم دانست که تخصص بیشتری دارند و به دقت می دانند که برای هر یک از کارهای شهرداری چه گامهایی باید بردارند.
http://www.yazdfarda.com/images/news/actual/?img=43148_%D8%AF%D9%81%D8%AA%D8%B1%20%D9%83%D8%A7%D8%B1%DA%AF%D8%B2%D8%A7%D8%B1%D9%8A.jpg

وی گفت:در این  دفاتر بازدید های ساختمانی به صورت روزانه و حتی در ساعت انجام می شود.

شهردار یزد خاطرنشان کرد در آینده نزدیک همانند این دفاتر در مناطق دیگر نیز راه اندازی می شود.

میروکیلی اظهار امیدواری کرد در آینده دفتر کارگزاری در یک منطقه بتواند با رسیدگی به امور مناطق دیگر، به رتق و فتق امور شهروندان بپردازد.

در این مراسم همچنین از سوی شهردار یزد مجوز فعالیت اولین دفتر کارگزاری استان، جهت فعالیت در منطقه یک شهری یزد به بخش خصوصی تقدیم گردید.