زمان : 04 Dey 1390 - 12:40
شناسه : 43144
بازدید : 1378
افتتاح نمايشگاه علمي پژوهشي به مناسبت هفته پژوهش در دانشگاه پيام نور طبس افتتاح نمايشگاه علمي پژوهشي به مناسبت هفته پژوهش در دانشگاه پيام نور طبس
به گزارش روابط عمومی واحد طبس:فرماندار طبس در مراسم افتتاح نمایشگاه دست آوردهای پژوهشی انجمنهاي علمي دانشگاه پیام نور طبس گفت: یكی از مهمترین عوامل موثر در پیشرفت جوامع، توجه به پژوهش و تحقیق و ارج نهادن به جایگاه پژوهشگران عرصه‌ دانش است.
عزیز بهزادی اظهار امیدواری کرد: انجام فعالیت‌های علمی، تحقیقی و پژوهشی و برگزاری نمایشگاه‌های مرتبط، به اشتغال جوانان و در نهایت پیشرفت و سرافرازی بیش از پیش نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران منتهی شود.
مهدی شفیعی‌مقدم رياست دانشگاه نیز در سخنانی اظهار داشت: پژوهش ضرورت و زیربنای علم است که استمرار و دوام هر جامعه‌ای نیز در گرو تحقیق و پژوهش است.وی ادامه داد: مراکز آموزش عالی باید با انجام فعالیت‌های تحقیقی و پژوهشی، منبعی برای پاسخگویی به نیازهای علمی جامعه باشند.
این نمایشگاه كه حاصل زحمات شبانه روزی دانشجویان است در وسعتی حدود 700 متر به صورت مسقف و به مدت 4 روز، از ساعت 9 تا 12 صبح و 4 تا 8 بعد از ظهر در محل سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور طبس براي بازديد عموم دایر خواهد بود . در قالب این نمایشگاه علمی و پژوهشی، علاوه بر نمایش انواع ماکت‌های آموزشی، تجهیزات آزمایشگاهی و... کتب مختلف کمک آموزشی، لوازم و تجهیزات رایانه، و انواع فسیل و سنگ‌های قیمتی نیز به فروش می‌رسد.
لازم به ذكر است انجمنهاي علمی مترجمي زبان انگلیسی، مهندسی کامپیوتر و IT ، شیمی، زمین شناسی، مهندسی منابع طبیعی و كانون دانشجويي هلال احمر و دانشکده فنی و حرفه ای امام علی (ع) در این نمایشگاه داراي غرفه مي باشند