زمان : 03 Dey 1390 - 19:24
شناسه : 43117
بازدید : 1846
استاندار يزد:روز ثبت احوال؛ فرصت تبيين تلاشهاي خدمتگزاران عرصه ثبت احوال است استاندار يزد:روز ثبت احوال؛ فرصت تبيين تلاشهاي خدمتگزاران عرصه ثبت احوال است

استاندار يزد:روز ثبت احوال؛ فرصت تبيين تلاشهاي خدمتگزاران عرصه ثبت احوال است


استاندار يزد روز ملي ثبت احوال را فرصتي براي تبيين تلاشهاي خدمتگزاران عرصه ثبت احوال دانست.


در اين پيام آمده است:


سوم دي ماه هر سال يادآور صدور اولين سند هويتي ايرانيان است. بدون ترديد نامگذاري اين روز به عنوان روز ملي ثبت احوال كه با ابتكار شوراي فرهنگ عمومي كشور صورت پذيرفت. فرصتي است به منظور تبيين تلاشهاي خدمتگزاران عرصه ثبت احوال كه در يك قرن گذشته منشأ خدمات و تحولات چشمگيري بوده اند. صدور اولين شناسنامه تا فراهم شدن مقدمات صدور كارت هوشمند ملي كه علاوه بر تصديق هويت در فضاي مجازي به عنوان زير ساخت اصلي دولت الكترونيك مورد توجه نظام تصميم گير كشور بوده و دورنماي عملياتي شدن اين طرح ملي، الكترونيكي شدن كليه خدمات با مشاركت مؤثر دستگاههاي اجرايي را به ارمغان خواهد آورد. نشان از تحولات چشمگيري است كه در حوزه ثبت احوال شاهد آن هستيم.


در شرايط مطلوب به وجود آمده مجموعه مديريت با همراهي و همدلي كاركنان متعهد و سخت كوش در سراسر زمينه دستيابي و تحقق چشم انداز سازمان ثبت احوال را به نحوي فراهم نمايد تا اين سازمان در افق 1404 با اتكال به عنايت الهي و در پرتو توجهات حضرت امام عصر (عج) و با الهام از رهنمودهاي رهبر معظم انقلاب (مدظله العالي) در انتشار آمار تحولات جمعيتي به جايگاه رتبه اول در منطقه نائل گردد. از سوي توجه به مباحث فرهنگي به ويژه در حوزه مهندسي فرهنگ نامگذاري به عنوان يكي از دغدغه هاي سازمان، نيازمند برنامه ريزي دستگاه هاي فرهنگي استان و يك تلاش فرابخشي است.


در پايان فرصت را مغتنم شمرده به بهانه فرا رسيدن هفته ثبت احوال؛ ضمن ارج نهادن به تلاشهاي ارزشمند ياوران ثبت، ثبت ياران و دفاتر پيشخوان دولت كه به ياري آمده اند، از زحمات كاركنان خدوم ثبت احوال در سراسر صميمانه سپاسگزاري مي نمايم.