زمان : 01 Dey 1390 - 23:56
شناسه : 43049
بازدید : 8747
نامه تقدیر و تشکر محمود عالیشوندی مدیرکل سابق فرهنگ وارشاد اسلامی یزداز استاندار یزد نامه تقدیر و تشکر محمود عالیشوندی مدیرکل سابق فرهنگ وارشاد اسلامی یزداز استاندار یزد

نامه تقدیر و تشکر محمود عالیشوندی مدیرکل سابق فرهنگ وارشاد اسلامی یزداز استاندار

خدای بزرگ را سپاسگذارم که افتخار بزرگ خدمت را در عرصه فرهنگ و هنر را اعطاء نمودو اندیشه و فرهنگمان را به زیور اسلام آراست.یزد مهد والاترین وآسمانی ترین هنرهای قدسی و تجلیگاه روح تعالی طلب ایرانی است و اینجانب مفتخر بودم که در دوسال گذشته ردای افتخار افرین خدمت در عرصه فرهنگ ناب اسلامی را بردوش خود احساس کنم و در حد وسع و بضاعت خود بکوشم.

اکنون که تقدیر و نظر بزرگان براین قرار گرفت که در جای دیگر و در مسئولیتی دیگر خدمت نمایم برخود لازم می دانم از استاندار بسیجی و ولایت مدار این سرزمین علم و عبادت صمیمانه سپاسگذاری کنم.

اگرنبود حمایتها و دلسوزی های جناب آقای مهندس فلاح زاده ، بی گمان اکنون وضعیت فرهنگی و هنری استان یزد در جایگاه رفیع و قابل قبول کنونی نبود.حضور داهیانه جناب آقای استاندار در غالب برنامه های فرهنگی و هنری این اداره کل ازجمله جشنواره صنایع دستی با مضامین قرآنی ،جشنواره خوشنویسی رضوی،جشنواره تئاتر استانی ،هفته فرهنگ و هنر یزد در تهران و...همواره مایه دلگرمی اینجانب و همکاران زحمتکش من در این سالها بوده است.

ایده تولید سندهای توسعه فرهنگی و اجتماعی از دیدگاههای ارزشمندی بود که توسط جناب آقای فلاح زاده مطرح و برای اجرا و انجام آن مرتبا پیگیری شد.

در این راستا این اداره کل مفتخر بود که مسولیت تدوین سند توسعه بخش فرهنگ را بر عهده گیرد که خوشبختانه این سند در مرداد ماه سالجاری پس از مطالعات و جلسات مختلف هم اندیشی در میان نخبگان و مخاطبان فرهنگی به کارکرد فرهنگی و اجتماعی استانداری ارائه شد.

توجه استاندار محترم به توسعه فعالیت های فرهنگی و هنری در حوزه قرآن همواره دغدغه مهمی بوده است که این اداره کل نیز به تاسی از ایشان آن را مورد توجه و عمل قرار داده است.

درنهایت از همه علما و روحانیون معزز که همواره در این ایام از دعای خیرشان بهرمند بوده ام خصوصا حضرت آیت الله ناصری و همه مدیران محترم استان یزد به ویژه مدیران فرهنگی که با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد همسو بوده اند تقدیر و تشکر می نمایم و به روح والای مرحوم حجه الاسلام والمسلمین صدوقی درود می فرستم و از حضور مردم شریف و دین مدار و فرهنگ محور استان خداحافظی می کنم.