زمان : 14 Dey 1385 - 15:23
شناسه : 4300
بازدید : 701
تصمیمات امیدوارکننده  در امر گاز رساني به مدارس استان یزد تصمیمات امیدوارکننده در امر گاز رساني به مدارس استان یزد
تصمیمات امیدوارکننده  در امر گاز رساني به مدارس استان یزد
 
یزدفردا به گزارش روابط عمومي استانداري يزد، به منظور برنامه ريزي و هماهنگي در امر گاز رساني به مدارس استان جلسه اي با حضور نمايندگان دستگاههاي ذيربط در محل دفتر فني استانداري تشكيل شد.
 در اين جلسه مهندس سيد علي اكبر فلاح معاون دفتر فني استانداري با اشاره به فصل زمستان و كاهش دماي هوا ضرورت استفاده مدارس از سيستم گرمايشي را خاطر نشان كرد و رعايت ضوابط و مقررات فني و اصول ايمني را مورد تأكيد قرارداد .

همچنين با توجه به اظهارات صفدرخاني نماينده نظام مهندسي ساختمان استان مبني بر عدم استفاده از بخاري گازي در مدارس طبق مقررات دفتر تدوين و ترويج و مقررات ملي ساختمان پيشنهاد شد از آنجا كه در حال حاضر استفاده از سيستم حرارت مركزي به دلايلي چون تراكم پايين دانش آموزان و نيز كمبود شديد اعتبار عمراني نبود و تجهيزات لازم و كافي براي بسياري از مدارس استان يزد امكان پذير نمي باشد با نظر كارشناسان محلي به نحو مقتضي از بخاري هاي گاز سوز استفاده شود و در مدارسي كه امكان استفاده از سيستم حرارت مركزي وجود دارد لازم است براساس ضوابط اقدام گردد .
همچنين مقرر شد از طريق معاونت امورعمراني استانداري با سازمان بهينه سازي مصرف سوخت مكاتبه شود تا در راستاي تبديل سيستمهاي موجود نفت سوز به حرارت مركزي و استفاده از گاز شهري در خصوص تأمين اعتبار مورد نياز مساعدت لازم صورت گيرد
یزدفردا