زمان : 30 Azar 1390 - 18:47
شناسه : 42953
بازدید : 1599
فرماندار بافق : 9 دي يک روز ملي و سرنوشت ساز براي ايران اسلامي بود فرماندار بافق : 9 دي يک روز ملي و سرنوشت ساز براي ايران اسلامي بود

فرماندار بافق : 9 دي يک روز ملي و سرنوشت ساز براي ايران اسلامي بود


"حسین ندافیان" فرماندار بافق در جلسه ستاد بزرگداشت نهم دی ماه شهرستان بافق که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد ، با اشاره به اهميت روز نهم دي اظهار داشت: 9 دي يک روز ملي و سرنوشت ساز براي ايران اسلامي بود و جوانان غيور و ملت بزرگ ایران با حضور به موقع در صحنه بقاياي فتنه را ريشه کن کردند .


ندافیان گفت: مردم انقلابی ایران اسلامی با بصیرت اندیشی کامل در 9 دی جلو سناریویی که دشمنان برای زیرسؤال بردن مشروعیت نظام اسلامی و اساس قانون اساسی راه اندازی کردند را گرفتند و با حضور میلیونی و پرشور خود اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در بین نظام های سیاسی جهان را به نمایش گذاشتند.


ندافیان تصریح کرد: بزرگداشت نهم دی در ادامه حمایتهای بی دریغ مردم آگاه و با بصیرت ایران اسلامی از نظام جمهوری اسلامی و از آرمانهای امام راحل و اهداف بلند شهدای انقلاب اسلامی است.


فرماندار بافق نهم دی را با بهره گیری از سخنان رهبر انقلاب اینگونه معرفی می نمایند: روزی که خداوند حجت را برهمه تمام کرد واین روزرا یک حرکت موثر درفضای آلوده کشور و وقت شناسی را مهمترین مولفه ، ۹دی نمایش آمادگی وسرزندگی مردم ایران پدیدار گشت وهمه این رهنمودها در سخنان مقام معظم رهبری نهفته است ولازم است بصورت تبیینی وتحلیلی به ابعاد واقعی این روز تاریخی بپردازیم.


امام جمعه بافق نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت نهم دی ماه، در تشریح اهمیت حضور گسترده مردم در صحنه‌های مختلف خاطر نشان کرد: هنر اصلی امام خمینی(ره)، وارد کردن مردم به صحنه بود و در هرجایی که مردم با شجاعت، بصیرت و عمل متناسب با ایمان خود، وارد میدان شدند تمام مشکلات، و بزرگترین موانع در مقابل اراده مردم از بین می‌رود.


حجه الاسلام سلیمانی افزود : در این روز، مردم براساس وظیفه دینی خود به میدان آمدند تا نشان دهند بر خلاف تبلیغات فتنه‌گران، مردم ایران ضمن پایبندی به نظام جمهوری اسلامی از عزم و اراده دینی استوار برخوردارند.


در ادامه این نشست سایر اعضای ستاد نهم دی شهرستان بافق به بیان نظرات و پیشنهادات پرداختند که می توان از نواخته شدن زنگ بصیرت در تمامی مدارس شهرستان، برگزاری همایش بصیرت ویژه خواهران ، برگزاری همایش دانشجویی ، برگزاری گفتمان سیاسی در سطح مدارس، توزیع تراكت وانتشار یك ویژه نامه بمناسبت این روزدر دانشگاهها و مدارس ، برگزاری نشست سیاسی در پایگاههای مقاومت و برگزاری مسابقه تحت محوریت نهم دی به عنوان برنامه های این روز تاریخی در بافق نام برد.