زمان : 30 Azar 1390 - 18:44
شناسه : 42950
بازدید : 1636
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت،معدن و تجارت استان یزد :طرح نظارتی کنترل قیمت ویژه شب یلدا معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت،معدن و تجارت استان یزد :طرح نظارتی کنترل قیمت ویژه شب یلدا

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت،معدن و تجارت استان یزد :طرح نظارتی کنترل قیمت ویژه شب یلدا

 مسعود زارع از اجرای طرح نظارتی ویژه شب یلدا در سراسر استان خبر داد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت،معدن و تجارت استان یزد با اعلام خبر فوق گفت: طرح نظارتی ویژه شب یلدا همچون سنوات گذشته با همکاری مجامع امور صنفی استان و اتحادیه های صنفی مرتبط از روز شنبه 26/9/90 آغاز و تا پایان روز چهارشنبه 30/9/90 در سراسر استان به صورت هماهنگ به مرحله اجرا گذارده خواهد شد.

زارع افزود: در این طرح ، نظارت بر کالاهای پر مصرف این ایام بصورت ویژه صورت خواهد گرفت.این کالاها شامل: آجیل و خشکبار،شیرینی،شکلات،میوه و مواد پروتئینی می باشد.

وی اظهار داشت: در این راستا با هماهنگی بعمل آمده در مرکز استان و شهرستانهای تابعه، روزانه بازرسان بازرگانی بهمراه بازرسان مجامع امور صنفی از واحدهای صنفی عرضه کننده اقلام پر مصرف اقدامات نظارتی بعمل می آورند.

زارع ضمن حمایت از عرضه مستقیم کالا های کیفی با قیمت عادلانه اعلام کرد : این طرح با بهره گیری از ظرفیت و توان بازرسان این سازمان و بازرسان اتحادیه ها تا پایان این هفته ادامه خواهد یافت.

وی در پایان اشاره کرد: هم استانی های عزیز در صورت مشاهده هر گونه تخلف می توانند موارد را با سامانه 124 ستاد خبری سازمان صنعت،معدن و تجارت استان یزد در میان گذارند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد