زمان : 12 Dey 1385 - 22:25
شناسه : 4259
بازدید : 1520
سياست‌هاي باشگاه فرهنگي ورزشي آهن بافق تبيين شد؛ سياست‌هاي باشگاه فرهنگي ورزشي آهن بافق تبيين شد؛
سياست‌هاي باشگاه فرهنگي ورزشي آهن بافق در نشست مشترك مهندس احمديه مديرعامل جديد شركت سنگ آهن مركزي بافق با عليرضا دبير ‌مدير عامل باشگاه آهن و اعضاي هيات موسس و هيئت مديره اين باشگاه، تبيين شد.

رئيس هيئت مديره باشگاه آهن در اين جلسه ضمن معرفي دست‌اندركاران باشگاه، به تاريخچه و عملكرد گذشته اين باشگاه ورزشي اشاره كرد و گفت:‍ باشگاه آهن بافق از سال 1353 پروانه فعاليت و تاسيس گرفته است و دومين باشگاه مجوزدار استان پس از باشگاه پاس يزد محسوب مي‌شود.

بهمن‌يار مراد دشتي شروع به كار اين باشگاه را با رشته‌هايي همچون شنا، كشتي، ‌فوتبال‌، واليبال و تنيس بيان داشت و اظهار داشت: هم‌اكنون تيم هندبال آهن بافق در سوپر ليگ كشوري حضور دارد و علي‌رغم موفقيت‌هاي قبلي، امسال نيز در رده بالاي جدول قرار دارد و با حضور قدرتمندانه‌اي كه در ليگ دارد، انتظار نتايج بسيار خوبي در پايان بازي‌ها از آن مي‌رود.

مراد دشتي به استعدادهاي بافق در زمينه فوتبال اشاره كرد و گفت:‌ فوتبال جوانان باشگاه آهن بافق در مسابقات ليگ استان موفق به كسب مقام دومي با اختلاف ناچيزي نسبت به تيم اول شد.

در ادامه اين جلسه عليرضا دبير مديرعامل باشگاه فرهنگي ورزشي آهن بافق، با قدرداني از تلاش‌هاي محمد دهستاني ‌مدير عامل سابق شركت سنگ آهن در رونق ورزش شهرستان بافق، اذعان داشت: رشد باشگاه آهن علاوه بر همت دكتر دهستاني، مديون تلاش‌هاي هيات امنا و هيات مديره اين باشگاه نيز هست و اگر دلسوزي اين مجموعه نبود، باشگاه تا اين مرحله پيش نمي‌رفت.

وي تاكيد كرد: ‌ورزش هزينه نيست و آثار سرمايه گذاري آن در آينده بهتر ديده خواهد شد.

دبير از مديريت جديد شركت سنگ آهن خواست تا حامي جدي ورزش بوده و امور باشگاه را شخصاً پيگيري و در راس كار خويش قرار دهد.

وي ادامه داد: مطمئنا بركت سرمايه‌گذاري در ورزش به جامعه باز خواهد گرديد و باشگاه آهن با جذب جوانان خواهد توانست در مبارزه با مفاسد اجتماعي بويژه اعتياد نقش مهمي ايفا كند.

مدير عامل باشگاه آهن به استعددهاي ويژه شهرستان بافق در زمينه ورزش اشاره كرد و گفت: با توجه به ويژگي‌هاي خوب اين شهرستان در زمينه ورزش، در صورت سرمايه گذاري اصولي، كسب برتري جوانان اين خطه در مسابقات ورزشي قطعي خواهد بود.

دبير در پايان نقش ورزش قهرماني در اين باشگاه را يادآور شد و خاطرنشان كرد: ورزش قهرماني در باشگاه‌هاي كشور جايگاه اساسي دارد و موجب تشويق و جذب جوانان به ورزش، به خصوص در زمينه ورزش‌هاي پايه خواهد بود.

منهدس احمديه مديرعامل جديد شركت سنگ آهن مركزي نيز با ايراد سخناني به نقش ورزش در مبارزه با اعتياد اشاره كرد و گفت: با تغيير مديريت در شركت سنگ آهن هيچ تغييري در سياست‌ها و برنامه‌هاي ورزشي باشگاه ايجاد نشده و مديران باشگاه مي‌توانند با خيالي آسوده، برنامه‌هاي خود را پيش ببرند.

وي افزود: از نظر بودجه نيز طبق روال گذشته بر مبناي يك درصد از درآمد شركت، به اين باشگاه كمك خواهد شد.

اسرافيل احمديه با تاكيد بر لزوم تلاش بيشتر در جهت اهداف ترسيم شده باشگاه، گفت: كارهاي زيادي انجام شده و تلاش مي‌كنيم تا با ادامه اين برنامه‌ها، كارهاي بيشتري را در اين مجموعه به انجام رسانيم.

وي با بر شمردن نقش عليرضا دبير اظهارداشت: دبير يك قهرمان ملي است كه چهره شناخته شده جهاني دارد و مي‌تواند جوانان بيشتري را به اين باشگاه جذب كند.

مدير عامل شركت سنگ آهن بافق ضمن ابراز خرسندي از حضور در جمع چهره‌هاي ورزشي و با تاكيد بر اين نكته كه ورزش يك نوع سرمايه‌گذاري محسوب مي‌شود، عنوان داشت: هر خدمتي كه از سوي مديريت شركت لازم باشد در راستاي ورزش انجام خواهد گرفت و خدمت هم جز اين نيست كه از تمام توان در جهت پيشرفت و تعالي جامعه استفاده شود.

احمديه در پايان گفت: اين كه در بافق بتوانيم بيشترين ورزشكار را داشته باشيم يك هدف‌گذاري صحيح است و بايد بتوانيم اين هدف را هم براي منطقه و هم براي كشور اجرا نماييم.