وارده به یزدفردا :شهروند یزدی:عظمت معماری یا بی احترامی بلیط فروشیچه کسی مقصر است ؟؟
وقتی برای بازدید از تنها باغی که قرار است ثبت جهانی بروی،با برخورد بسیار زشت متصدی فروش بلیط آن جا مواجه می شوی!!!!
شاید باغ دولت آیاد یزد منحصر به فرد باشد اما نوع برخورد با گردشگران و بازدید کنندگان هم در نوع خود منحصر به فرد و قابل تامل است.
همه دست به دست هم دهیم و شبانه روز تبلیغ کنیم که یزد کلکسیون آثار ارزشمندی است که روح هر گردشگری برای دیدن آن پرواز می کند
ولی با یک بی مدیریتی و بی برنامگی حاصل ساعت ها تلاش بر باد خواهد رفقت و ضد تبلیغی قدرتمند تمام تبلیغات و هزینه های انجام شده را هدر خواهد داد .
و شاید برای متولیان جالب باشد که وقتی به مدیریت آن مراجعه می کنی می گویند این باغ خصوصی است و هیچ ربطی به میراث فرهنگی و دیگران ندارد!!!!؟؟؟؟؟
آیا براستی به واسطه خصوصی بودن یک باغ می توان اینگونه برخورد نمود و باید متولیان امر دقت نمایند اگر یک ریال بودجه عمومی در اینگونه اماکن هزینه شود پول بیت المال بدون دلیل صرف بدنام کردن نظام گردشگری کشور شده است و اگر اینگونه باشد که هزینه ای در سال برای نگهداری این باغ از طرف دولت نمی شود ولی هزینه های بالاتری که توسط دولت و میراث فرهنگی برای اینگونه اماکن می شود چرا نادیده گرفته می شود هزینه هایی که هر ساله برای چاپ بروشر ها و برنامه های سفارشی تلویزیونی که به معرفی ایگونه اماکن اقدام می شود آیا هزینه نیست که حق نظارت دولت بر امور نیز نادیده گرفته شود و با یک مدیریت ضعیف باعث نا بودی آن شوند
چه کسی باید پاسخگو باشد
امید واریم یزدفردا همانگونه که دوستان در درج به به و چه چه سفارشی اقدام می کنند در انتشار درد دل مردم هم اقدام و هر آنکس که متولی است پاسخ دهد