زمان : 04 Dey 1385 - 17:12
شناسه : 4085
بازدید : 714
شركت مخابرات استان يزد اعلام كرد، تاكنون بيش از 30 ميليارد ريال وام به شركت‌هاي خصوصي نوپا اعطا شده است. شركت مخابرات استان يزد اعلام كرد، تاكنون بيش از 30 ميليارد ريال وام به شركت‌هاي خصوصي نوپا اعطا شده است.

شركت مخابرات استان يزد اعلام كرد، تاكنون بيش از 30 ميليارد ريال وام به شركت‌هاي خصوصي نوپا اعطا شده است. 

مرتضي رئيس‌زاده، مدير مالي شركت مخابرات استان يزد و دبير كميته وام وجوه اداره شده استان يزد، ضمن اعلام اين خبر، گفت: در راستاي اجراي دستورالعمل وام وجوه اداره شده وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات و در جهت افزايش و توسعه كاربردهاي ارتباطات و فناوري اطلاعات در كشور، كميته وام وجوه اداره شده استان تا كنون به شركت‌هاي خصوصي نوپا بيش از 30 ميليارد ريال وام پرداخت كرده است .

وي افزود: در استان يزد از بين ده گروه تعريف شده توسط وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات به 8 گروه متقاضي در قالب 51 شركت اعم از توليد كنندگان داخلي مرتبط با ict آموزشگاه‌هاي فني و حرفه‌اي، شركت‌هاي نرم‌افزاري وام اعطا شده است.

دبير كميته وام وجوه اداره شده استان يزد از عدم وجود محدوديت مدت زماني و هيچ گونه محدوديت خاصي براي پرداخت وام به متقاضيان خبر داد و گفت: استان يزد بعد از تهران بيشترين تعداد مصوبات را به خود اختصاص داده است كه اين امر بيانگر پيشرو بودن استان در بين استانهاي ديگر است .

شايان ذكر است، در راستاي افزايش و توسعه كاربردهاي ارتباطات و فناوري اطلاعات در كشور، وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات به منظور حمايت از شركت‌هاي خصوصي به10 گروه تعريف شده وام اعطا مي كند.

متقاضيان مي‌توانند به پايگاه اينترنتي

 WWW.YAZDTELECOM.IR

قسمت وام وجوه اداره شده و يا جهت ثبت نام به نشاني اينترنتي

 WWW.ITRC.AC.IR.

مراجعه نمايند.