بنیادنخبگان یزد تسهیلات کمک هزینه مسافرت علمی اعطامی کند
کارشناس احراز نخبگی بنیادنخبگان دررابطه با رونداعطای تسهیلات کمک هزینه مسافرت علمی گفت: متقاضی جهت استفاده از این تسهیلات بایدفرم درخواست استفاده ازتسهیلات را به همراه مستندات مورد نیازبه بنیاد ارسال نماید.
محمدحسین طالبی ادامه داد: مستندات مورد نیاز برای دریافت 60 درصدکمک هزینه مسافرت علمی شامل اصل نامه معاونت پژوهشی دانشگاه محل تحصیل مبنی برتأیید اعتبارعلمی همایش ونیز پذیرش مقاله وموافقت با ارائه مقاله متقاضی ازسوی برگزارکننده،روگرفت گواهی پذیرش مقاله ودعوتنامه،روگرفت صفحه ای از مقاله موردنظر که شامل ذکر حمایت بنیادملی نخبگان از مقاله است،روگرفت بلیط و روگرفت برابر اصل شده روادید(درصورتی که محل برگزاری خمایش خارج ازکشورباشد)است.
وی بیان کرد: پس از ارسال فرم ومستندات، بررسی کارشناسی مبنی بربهره مندی متقاضی ازآئین نامه اعطای جوایزتحصیلی بنیادملی نخبگان به دانشجویان نخبه واستعدادبرتر واحراز پویایی وی ،طرح درخواست وپرونده درجلسه شورای کارشناسی جهت تأیید،بررسی کارشناسی انجام خواهدگرفت که پس ازتأییدهاییدرشورای نخبگان واعلام به معاونت پشتیبانی بنیاد 60درصدکمک هزینه به حساب بانک متقاضی توسط امورمالی بنیاد واریز خواهدشد.
طالبی خاطرنشان شد: مبلغ موردنظربه همان حساب بانکی که متقاضی ازطریق آن کمک هزینه ماهیانه دانشجویی رادریافت می نمایدواریز می گردد.
مدیرامورنخبگان درخصوص دریافت 40درصدباقیمانده کمک هزینه مسافرت علمی عنوان نمود: برای این امر متقاضی بایددرخواست خودومستندات موردنیاز رابه بنیاد ارسال نماید که این مستندات شامل مستندات همایش به یکی از سه روش روگرفت جلد،فهرست ،صفحه اول مقاله وذکرحمایت بنیادملی نخبگان درمقاله موردنظردرکتابچه همایش،نشانی الکترونیکی دسترسی به مقاله درصورتی که مقاله به طورآنلاین قابل مشاهده باشدو لوح فشرده همایش همچنین روگرفت برابر اصل شده گذرنامه به همراه مهرورود وخروج(درصورتی که محل برگزاری همایش خارج ازکشورباشد) وبلیط ابطال شده رفت وبرگشت است.
وی افزود: پس از بررسی کارشناسی وتأییدنهایی دبیرشورای نخبگان واعلام به معاونت پشتیبانی بنیاد 40درصد باقیمانده کمک هزینه مسافرت علمی به حساب بانکی متقاضی که ازطریق آن کمک هزینه ماهاینه دانشجویی رادریافت می نماید واریز می گردد.