زمان : 12 Mehr 1390 - 18:36
شناسه : 39939
بازدید : 4428
یحیی‌زاده  از تندروی‌ها می‌گوید:  در برخی استان‌ها نامزدهای انتخاباتی-مجلس نهم:59 جبهه پایداری با جریان انحرافی مشترک است یحیی‌زاده از تندروی‌ها می‌گوید: در برخی استان‌ها نامزدهای انتخاباتی-مجلس نهم:59 جبهه پایداری با جریان انحرافی مشترک است

یحیی‌زاده  از تندروی‌ها می‌گوید:

در برخی استان‌ها نامزدهای انتخاباتی جبهه پایداری با جریان انحرافی مشترک است-مجلس نهم:59

ین افراد تندرو هرچند در لفظ از ارتباط با این جریان و سرکرده‌های آن اعلام برائت می‌کنند اما با اعمال تندروانه و افراطی خود اجازه عرض اندام به این جریان را داده‌اند. حتی برخی شواهد موجود است که در برخی استان‌ها و شهر‌ها نامزدهای انتخاباتی این جریان تندرو با جریان انحرافی مشترک است، حال این دوستان با چه استدلالی خود را اصولگرای ناب و خارج از دایره جریان انحرافی می‌دانند؟

عضو فراکسیون روحانیون مجلس با تاکید براینکه برخی خودسری‌ها و تندروی‌ها در بدنه اصولگرایی زمینه را برای عرض اندام جریان انحرافی فراهم ساخته است، خاطرنشان ساخت: برخی شواهد موجود است که در برخی استان‌ها و شهر‌ها نامزدهای انتخاباتی این جریان تندرو با جریان انحرافی مشترک است، حال این دوستان با چه استدلالی خود را اصولگرای ناب و خارج از دایره جریان انحرافی می‌دانند؟

«سیدجلال یحیی‌زاده» در گفت‌و‌گو با فردا با اشاره به برخی اختلافات بین نمایندگان اصولگرای مجلس هشتم، اظهار داشت: متاسفانه در مجلس هشتم گاهی اختلاف بین اصولگرایان از اختلاف بین اصولگرایان و اصلاح طلبان بیشتر می‌شد و بعضی از نتایجی که حاصل می‌شد تحت تاثیر ین اختلافات قرار می‌گرفت.

نماینده تفت و میبد تصریح کرد: هرچند دخالت ندادن مبانی و عقاید تشکیلاتی در تصمیماتی که قاعدتا باید برمبنای اصول کا ر‌شناسی و تخصصی گرفته شود یک نگاه و رویکرد مثبت است اما این اختلافات و عدم نگاه تشکیلاتی در مجلس هشتم ناشی از پایبندی به اصول حرفه‌ای و کار‌شناسی نبود بلکه نشات گرفته از عدم وابستگی و اعتقاد تشکیلاتی به جریان اصولگرایی بود که بعضا به نوعی خودسری‌ها و اختلافات منجر می‌شد.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس تشکیل کمیته وحدت بین اصولگرایان با محوریت آیت الله مهدوی کنی در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را گامی رو به جلو و فرصتی مغتنم برای برچیده شدن اینگونه اختلافات درون سازمانی دانست و تاکید کرد: با ورود آیت الله کنی به امر وحدت بین اصولگرایان این امیدواری پیش آمده که اصولگرایان از یک سو در رقابت انتخاباتی با انسجام و وحدت بیشتر حضور یابند و از سوی اصولگرایانی که وارد مجلس می‌شوند در هماهنگی و انسجام با یکدیگر مجلسی قوی‌تر و یکدست‌تر از مجلس فعلی را شکل دهند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به تلاش گسترده جریان انحرافی برای انتخابت مجلس نهم، گفت: از مدت‌ها قبل شواهد و مدارکی وجود داشت که نشان می‌داد جریان انحرافی با برنامه ریزی و صرف هزینه هنگفت قصد حضور در رقابت انتخاباتی مجلس در گام اول و در گام بعدی انتخابات ریاست جمهوری دارد.

وی با تاکید براینکه نابودی این جریان تنها به دست مردم ممکن خواهد شد، تاکید کرد: هرچند ما مطمئنیم این جریان انحرافی با حضور قاطع مردم در انتخابات و رای منفی به آن‌ها از دایره رقابتی و صحنه سیاسی کشور محو می‌شوند اما باز هم باید مراقب نقشه‌ها و برنامه‌های آن‌ها بود.

یحیی‌زاده از برخی خودسری‌ها و تندروی‌ها از سوی برخی چهره‌های اصولگرایی انتقاد کرد و افزود: شرایط سیاسی کشور بیش از هرزمانی وحدت بین اصولگرایان به عنوان طیفی که قوای اصلی کشور را در دست دارد می‌طلبد، در چنین شرایطی متاسفانه برخی افراد تندرو با برافراشتن پرچم‌های مستقل زمینه را برای تشتت و اختلاف بین اصولگرایان فراهم ساخته‌اند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه این گروه‌های گروه‌های کوچک و افراطی درون اصولگرایی زمینه را برای فعالیت جریان انحرافی فراهم ساخته‌اند، خاطرنشان ساخت: این افراد تندرو هرچند در لفظ از ارتباط با این جریان و سرکرده‌های آن اعلام برائت می‌کنند اما با اعمال تندروانه و افراطی خود اجازه عرض اندام به این جریان را داده‌اند.

یحیی‌زاده تاکید کرد: حتی برخی شواهد موجود است که در برخی استان‌ها و شهر‌ها نامزدهای انتخاباتی این جریان تندرو با جریان انحرافی مشترک است، حال این دوستان با چه استدلالی خود را اصولگرای ناب و خارج از دایره جریان انحرافی می‌دانند؟

عضو فراکسیون روحانیون مجلس با بیان اینکه اصولگرای ناب باید خود را تابع بزرگان اصولگرا بداند، افزود: چتر وحدت باز و گسترده شده است و در راس آن شخصی چون آیت الله کنی با آن سابقه درخشان دینی، سیاسی و انقلابی قرار گرفته است، اگر امروز کسانی بخواهند با هر دلیلی ساز مخالف بزنند باید بدانند که نمی‌توانند به این تشکیلات گسترده و منسجم آسیبی وارد کنند تنها زمینه حذف خود از دایره اصولگرایی را فراهم خواهند ساخت.

وی ابراز امیدواری کرد در مدت زمان باقیمانده تا انتخابات مجلس این گروه نیز به کمیته وحدت بپیوندند و تابع تصمیات و نظرات بزرگان و عقلای اصولگرا باشند.