زمان : 11 Mehr 1390 - 11:29
شناسه : 39842
بازدید : 1805
برگزاري مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس در سازمان تعاون روستايي استان يزد برگزاري مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس در سازمان تعاون روستايي استان يزد
برگزاري مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس در سازمان تعاون روستايي استان يزد

بنا به گزارش روابط عمومي سازمان تعاون روستايي استان يزد، همزمان با هفته دفاع مقدس و به منظور نكوداشت اين هفته مراسمي با حضور مدير و كاركنان سازمان تعاون روستايي استان و جهاد كشاورزي شهرستان يزد و همچنين تني چند از مسئولان جهاد كشاورزي استان در محل سالن شهيد صدوقي اين سازمان برگزار شد.
در اين مراسم مشاور استاندار در امور ايثارگران به ايراد سخن پرداخت و با گراميداشت ياد و خاطره شهداء هشت سال دفاع مقدس و تجليل از خانواده اين عزيزان به تشريح دلاوريها و رشادتهاي رزمندگان اسلام در دوران جنگ تحميلي پرداخت.
سردار دهقان منشادي با اشاره به وضعيت قواي نظامي ايران و سياست هاي نادرست اعمال شده جهت تضعيف قوامي نظامي كشورمان در زمان طاغوت و بني صدر و همچنين قدرت نظامي صدام و كمكهاي استكبار به عراق گفت: اخلاص امام راحل، صداقت و تدبير ايشان باعث شد تا از مقابله با دشمن نهراسيم و در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح به پيروزي برسيم. وي افزود اگر غيرت حسيني در رگها جاري باشد با چوب و چماق از شرافت و حيثيت خويش در مقابل دشمن دفاع خواهيم كرد. دهقان منشادي درس امروز از دفاع مقدس را درس تكليف محوري خواند و گفت ما بايد بدانيم كه تكليف امروز ما چيست. وي اعتقاد، ايمان و ولايت را رمز پيروزي در دفاع مقدس توصيف كرد و گفت: جبهه امروز بسيار خطرناك از جبهه ديروز است. دشمن قصد دارد در عرصه فرهنگي اعتقاد ما را به دين، ولايت و ارزشها سست كند. مشاور استاندار در امور ايثارگران از حاضرين خواست تا پاسدار خون شهدا باشند و ضمن ارج نهادن به كرامت شهداء، خانواده آنها و ايثارگران در برابر هجوم همه جانبه دشمن به خدا توكل كرده و تحت رهنمودهاي مقام عظماي ولايت حركت كنند.