زمان : 27 Azar 1385 - 23:09
شناسه : 3968
بازدید : 5593
آغاز ثبت نام آزمون سراسری 86 دانشگاه آزاد اسلامی از فردا آغاز ثبت نام آزمون سراسری 86 دانشگاه آزاد اسلامی از فردا
رییس مرکز آزمون خبر داد:
آغاز ثبت نام آزمون سراسری 86 دانشگاه آزاد اسلامی از فردا
ایسکانیوز ـ ثبت نام آزمون سراسری سال 1386 دانشگاه آزاد اسلامی از فردا آغاز شده و تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ 16/10/85 ادامه خواهد داشت.

به گزارش سرویس اجتماعی ایسکانیوز، دکتر ناصر اقبالی رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی با اعلام این خبر اظهار داشت: داوطلبان برای ثبت نام در آزمون سراسری سال 1386 دانشگاه آزاد اسلامی باید با مراجعه به یکی از دفاتر پستی محل سکونت خود دفترچه راهنما، کارت درخواست ثبت نام، پاکت ثبت نام و پاکت مخصوص کارنامه را دریافت نموده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما نسبت به تکمیل مدارک مورد نیاز و ثبت نام خود اقدام نماید.
اقبالی در خصوص شیوه برگزاری آزمون سال 86 گفت: آزمون سراسری سال 86 بدون هیچ گونه تغییری نسبت به سال قبل برگزار می شود و گزینش علمی داوطلبان براساس نمرات دروس عمومی و اختصاصی صورت می گیرد و داوطلبانی که حد نصاب نمره لازم در جمع کل نمرات و نمره اختصاصی رشته مورد تقاضا را کسب نموده باشند در گزینش علمی رشته مربوطه شرکت نموده و پذیرش داوطلب با اولویت نمره کل و متناسب با ظرفیت رشته / شهر مربوطه صورت خواهد گرفت.
دکتر اقبالی در خصوص نحوه انتخاب رشته گفت: هر داوطلب می تواند برای شرکت در آزمون رشته های غیرپزشکی شش رشته / شهر از یک مجموعه و در گزینش نظام آموزشی پاره وقت چهار رشته / شهر از همان مجموعه و جهت شرکت در آزمون پزشکی نیز چهار رشته / شهر را انتخاب نمایند. بنابراین داوطلبان می توانند با شرکت در آزمون غیر پزشکی و پزشکی در صورت علاقه در گزینش نظام آموزشی پاره وقت نیز شرکت نمایند.
رییس مرکز آزمون با اشاره به اینکه در دفترچه راهنمای آزمون سراسری سال 1386 فقط رشته های کارشناسی، دکتری حرفه ای و کاردانی ناپیوسته پزشکی درج شده است، گفت: نحوه پذیرش دانشجو در تمامی رشته های مقطع کاردانی ناپیوسته غیرپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در سال تحصیلی 87-86 متعاقبا اعلام خواهد شد.
رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی به داوطلبان توصیه کرد با توجه به محدود بودن زمان ثبت نام، داوطلبان در همان روزهای نخست نسبت به تهیه مدارک و ثبت نام اقدام نمایند.
وی در پایان تصریح کرد: آزمون سراسری سال 1386 دانشگاه آزاد اسلامی در رشته های غیرپزشکی روزهای پنج شنبه 14 و جمعه 15 تیرماه و آزمون رشته های علوم پزشکی روز جمعه 29 تیرماه سال 1386 برگزار می شود.