زمان : 06 Mehr 1390 - 08:28
شناسه : 39558
بازدید : 3093
حضور معاونين فرماندار يزد در جمع خانواده هاي تحت پوشش بهزيستي حضور معاونين فرماندار يزد در جمع خانواده هاي تحت پوشش بهزيستي

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد، ميرزا رجبي معاون برنامه ريزي و عسكرزاده معاون سياسي و اجتماعي در جمع خانواده هاي معلولين تحت پوشش بهزيستي در پارك شادي يزد حضور يافتند.

معاون برنامه ريزي فرماندار با بيان اينكه خدمت به معلولان ، تربيت و مراقبت از آنها يك ارزش ديني و انساني است گفت: والدين و اعضاي خانواده معلولين با صبر و استقامت بي نظيرشان باعث ايجاد يك محيط سرشار از مهر عاطفه در خانواده شده اند.

ميرزا رجبي خواستار رسيدگي به مشكلات معلولين شد و تصريح كرد اين يك وظيفه ديني و انساني هر مسلماني است كه در اين زمينه از هيچ اقدامي كوتاهي نكرده و با تمام تلاش در صدد رفع مشكلات موجود بر سر راه اين عزيزان و خانواده هاي بزرگوارشان باشد.

http://www.yazdfarda.com/images/news/actual/?img=39558_xxxx.jpg

در ادامه عسكرزاده گفت: والدين اين عزيزان با ياد مداوم خداوند و تكيه بر ائمه معصومين توانسته اند اين مسئوليت بزرگ را انجام داده و در امتحان عظيم خداوند پيروز و سربلند شوند.

معاون سياسي و اجتماعي فرماندار گفت: انشاءاله روزي شاهد اين باشيم كه خانواده ي معلولين عزيز با مشكل روبرو نبوده و به سهولت توانايي درمان و مراقبت از فرزندانشان را داشته باشند كه اين امر فقط با همياري و همكاري تمام دستگاههاي اجرايي در سطح استان و شهرستان ميسر خواهد شد.