زمان : 26 Azar 1385 - 20:40
شناسه : 3955
بازدید : 2348
نتايج انتخابات خبرگان و شوراهاي اسلامي  مناطق مختلف استان يزد  در يك نگاه نتايج انتخابات خبرگان و شوراهاي اسلامي مناطق مختلف استان يزد در يك نگاه
 

نتايج نهايي انتخابات خبرگان رهبري و شوراهاي اسلامي شهر و روستا در استان يزد اعلام شد.

  بر اساس آراء صحيح شمارش شده ابوالقاسم وافي با 190 هزار و 27 رأي نماينده مردم استان در چهارمين دوره مجلس خبرگان رهبري شد و سيدجليل صدرطباطبايي هم 185 هزار و 372 راي را در اين رقابت انتخاباتي به دست آورد. و با اختلاف چهارهزار و 655 راي از راه يافتن به مجلس خبرگان رهبري باز ماند. در انتخابات چهارمين دوره مجلس خبرگان رهبري در استان يزد نزديك به 68 درصد از افراد واجد شرايط شركت كردند كه بيشترين مشاركت در شهرستان خاتم با 5/94 درصد و كمترين شهرستان يزد با 4/56 درصد مشاركت مردم بود.

 

 

نتايج انتخابات شوراهاي اسلامي مناطق مختلف استان يزد هم اعلام شد:

 در شهرستان يزد آقايان محمد فقيه خراساني/محمدرضا كوچك زاده/سيدعلي محمدميرحسيني/محمدمهدي حرزاده/ناصر پارسائيان/وحيدرضا خباززاده يزدي/حميدرضا مطهريان و خانم ها حميده وزيري و زهرا حيدري فيروزآبادي به عنوان اعضاي اصلي شوراهاي اسلامي شهر يزد و محمدمهدي رشيدي عزآبادي و محمدحسين كريمي/محمدحسين رضايي صدرآبادي/سيدعلي سادات اخوي/هرمز نجفيان نيز به عنوان عضو علي البدل انتخاب شدند و در ساير مناطق استان هم به شرح زير است:

 

 

 

 

يزد فردا--- روابط عمومي استانداري يزد