زمان : 04 Mehr 1390 - 23:01
شناسه : 39476
بازدید : 1999
اداره مالیاتی شهرستان بهاباد افتتاح شد اداره مالیاتی شهرستان بهاباد افتتاح شد

اداره مالیاتی شهرستان بهاباد افتتاح شد

بهاباد"حسین زینلی خبرنگاریزدفردا:نمایندگی امور مالیاتی بهاباد با حضور مدیرکل امور مالیاتی استان، در ساختمانی جدید به اداره ارتقا یافت.

نمایندگی امور مالیاتی بهاباد در ساختمانی جدید و با حضور مدیرکل امور مالیاتی استان، امام جمعه، سرپرست فرمانداری، رئیس اداره امور مالیاتی بافق و بهاباد و تنی چند از مسئولین شهرستان به اداره ارتقا یافت.

حجت الاسلام ملاحسینی امام جمعه بهاباد در ابتدای این مراسم اظهار داشت: مردم عزیزمان همانطور که نسبت به مسائل دینی همچون خمس، زکات و سهم امام پایبند هستند، همانطور نیز نسبت به پرداخت مالیات اهتمام ورزند تا با هزینه مالیات مردم، شهری آباد و شایسته داشته باشیم.

"ابوالقاسم دهقان" سرپرست فرمانداری بهاباد نیز ضمن تشکر به خاطر راه اندازی اداره مالیاتی شهرستان بیان داشت: مردم ولایتمدار شهرستان بهاباد در همه زمینه ها همراه نظام و دولت بوده و خواهند بود و قطعاً در امر پرداخت مالیات نیز همکاری خوبی خواهند داشت.

"سیدرضا نوربخش" مدیرکل امور مالیاتی استان افتتاح اداره مالیاتی در شهرستان بهاباد را مهم ارزیابی کرد و افزود: مالیاتهای دریافتی از مردم شهرستان و مالیات بر ارزش افزوده، بین دهستان های شهرستان جهت به سازی و آبادانی روستاها توزیع خواهد شد.

در پایان مراسم از خدمات "سیدحسن حکیمی" مسئول نمایندگی امور مالیاتی بهاباد تقدیر شد و "عباس جعفری" به عنوان رئیس اداره مالیاتی شهرستان بهاباد معرفی گردید.

http://www.yazdfarda.com/images/news/actual/?img=39476_2.jpg