زمان : 31 Shahrivar 1390 - 10:11
شناسه : 39312
بازدید : 197
نشست برنامه ريزي برنامه هاي هفته دفاع مقدس شهر يزد به رياست فرماندارتشکیل شد. نشست برنامه ريزي برنامه هاي هفته دفاع مقدس شهر يزد به رياست فرماندارتشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد ،طي نشستي به رياست عزيزالله سيفي فرماندار يزد و جمعي از نمايندگان تشكلها و دستگاههاي اجرايي و سپاه الغدير استان ،ويژه برنامه هاي هفته دفاع مقدس در شهر يزد اعلام و در مورد ديداراز خانواده معزز شهداي شهر يزد برنامه ريزي شد.

عزیزالله سیفی با اشاره به هفته دفاع مقدس و تبریک آن به تمام خانواده شهدا و رزمندگان و جانبازان جنگ تحمیلی گفت: باید آثار و برکات این دوران شکوهمند 8 سال دفاع مقدس و خاطرات و ایثار و جانفشانی ملت و رزمندگان اسلام را برای جامعه و بخصوص نسل جوان بازگو کرد تا در سرلوحه امور زندگی خود قرار دهند.

فرماندار: شهدا را از برکات این انقلاب و کشور دانست و افزود انقلاب اسلامی ایران با خون  شهیدان والامقام آبیاری شده و به همین خاطر است که مستحکمتر از قبل شده و هیچ کس دیگر جرآت جسارت به این آب و خاک را ندارد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه امروزه دشمن فرهنگ و دین ما را مورد هدف قرار داده  خاطرنشان کرد امروز باید با دشمن از طریق جبهه های دیگر نبرد کرد و به همین خاطر است که وظیفه همه را در دفاع از نظام جمهوری اسلامی و آرمانهای امام راحل سنگین تر کرده است.

سیفی در پایان از همه مسئولین برگزاری گرامیداشت هفته ی دفاع مقدس خواست تا تمام تلاش خود را در جهت نشر و گسترش ارزش و فرهنگ دفاع مقدس و شهیدان به کار گیرند.

در این جلسه در مورد برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان یزد و همچنین بازدید از خانواده های شهدا بحث و تبادل نظر و تصميم گيري شد.