زمان : 27 Shahrivar 1390 - 21:03
شناسه : 39112
بازدید : 2801
آرزوی رییس دانشگاه یزد در آغاز سال تحصیلی جدید آرزوی رییس دانشگاه یزد در آغاز سال تحصیلی جدید

آرزوی رییس دانشگاه یزد در آغاز سال تحصیلی جدید

رییس دانشگاه یزد به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید پیامی صادر کرد./


بسم الله الرحمن الرحیم


هرکس در پی‌آموختن دانش باشد، بهشت در پی اوست. پیامبر اعظم (ص)


آغاز سال تحصیلی جدید، نماد تکاپوی مشتاقان علم و معرفت وبه مثابه خونی تازه در رگ‌های جامعه اسلامی و جلوه‌ای زیبا و تجسمی پرمعنا از ایمان و اراده آینده‌سازان این مرز و بوم است.


امروز می طلبد دانشجویان مسلمان با کسب افتخارات چشمگیر در عرصه های ملی و بین المللی، موجبات عزت و سربلندی مردم متعهد و بزرگمنش میهن خویش را فراهم آورند. بی تردید بیداری اسلامی امروز که فرداهای روشن را به جامعه بشری خسته نظام ظلم و جور نوید می دهد، الهام گرفته از قیام باشکوه مردان و زنان مسلمان علی الخصوص جوانان دانشجوی این مملکت در دوران انقلاب اسلامی است. جوانان غیوری که فریاد استکبارستیزی آنان تا همیشه تاریخ در گوش جهانیان طنین افکن است و مسیر درست تفکر و اقدام اسلامی و انقلابی را نشان می دهند. گزافه نیست اگر بیان شود که باید دست امید به دامان این نسل دراز کرد و نیازهای فردا را از منظر تلاش بی‌درنگ و خستگی‌ناپذیرشان به انتظار نشست.


این‌جانب با گرامیداشت هفته دفاع مقدس یادآور پرشکوه‌ترین صحنه‌های ایثار و شهادت، آغاز سال تحصيلي جديد را به دانشگاهیان شریف دانشگاه یزد تبريك عرض مي كنم و با نام خدا و استمداد از درگاه حضرت باري تعالي، آرزومندم به عنوان خدمتگزاري كوچك در كنار تيم خدمتگزار این دانشگاه، نهضت تلاش در عرصه علم و دانش و خدمتگزاری به بهترين فرزندان اين مملكت را تداوم بخشیده تا در مسیر تحقق آرمان های بلند امام و انقلاب و پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) استوارتر از قبل به پیش رویم. ان شاالله.


سید علی محمد میبدی


رییس دانشگاه یزد