زمان : 27 Shahrivar 1390 - 09:19
شناسه : 39049
بازدید : 9701
بيانيه اي خطاب به هفدهمين گردهمائي سراسري روحانيت محترم طبسي سراسر كشور، تحركات اخير را در شهرستان طبس (13 نظر) بيانيه اي خطاب به هفدهمين گردهمائي سراسري روحانيت محترم طبسي سراسر كشور، تحركات اخير را در شهرستان طبس (13 نظر)

طبس – سرپرستي يزدفردا: گروه حاميان ولايت و سربازان مبارزه با جنگ نرم در شهرستان طبس ، با صدور بيانيه اي خطاب به هفدهمين گردهمائي سراسري روحانيت محترم طبسي سراسر كشور، تحركات اخير را در شهرستان طبس محكوم نمودند.

شرح بيانيه به شرح ذيل است:

بسمه تعالي

همیشه از حرمت، بوی سیب می آید            صدای بال ملائک، عجیب می آید!

سلام! ضامن آهو، دل شکسته من                به پای بوس نگاهت، غریب می آید

برات گشته به قلبم مُراد خواهی داد               چرا که ناله «امّن یُجیب» می آید.

چشمهايمان را مي بنديم و باز مي کنيم، گوشهايمان به صداهاي زمانه عادت کرده اما دستهايمان مي دانند که هنوز فاصله زيادي تا همجواريش باقي مانده است.

باز هم چشمهايمان را مي بنديم و در غربت ساخته شده بدست سياست بازان خودفروخته، حس مي كنيم دلمان براي ايوان طلايش تنگ شده، براي پنجره فولادش، براي صداي بال کبوترهايش و براي زائران بارانيش...

براي چشمان خيسي که بي بهانه مي بارند. دلمان مي خواهد پس از اين شب طولاني و تاريك، صبح که چشمانمان را باز مي کنيم، همجوارش باشم...

اما افسوس که ده سال از فاجعه اسفناك و ننگين جدائيمان از آستان حضرتش مي گذرد و انتظار سرد و كشنده وصل مجدد ما را بي تاب كرده است... بي قراري پرشرر ما را داغ تر مي کند... همه انتظارها اما، سرانجام روزي به پايان مي رسد، مثل انتظار ما که با دخيل عشق بر ضريح امن ضامن آهو به سر رسيد.


"مواظب باشيم گم نشويم"

در هياهوي غريب و فريب زمانه، رنگهاي جذاب دنيا فريبمان ندهد و براي رسيدن به منافع شخصيمان گول ظواهر اطراف را نخوريم... گاهي يك موفقيت اجتماعي يا كرسي نمايندگي مجلس و يا صندلي مديريتي آنقدر كورمان مي كند كه برايش يك شبه دين و دنيا و آخرتمان را قرباني مي كنيم.

راستي چه مي شود كه گاهي بعضي از ما مسير ولايت را، از ضلالت نمي شناسيم و اسير فتنه منافقان و معاندان كج انديشان، قرار مي گيريم...

اگر مي خواستيم در دوران اميرمؤمنان حضرت علي (ع) باشيم، ابوموسي اشعري مي شديم يا همطراز كميل؟؟؟

خدايا...سالهاست كه در شهرم طبل توخالي تفرقه به نجواهاي ضعيف بعضي انسانهاي ذليل نواخته مي شود و به بهانه مردم!!! افكار و انديشه هاي پاك و ولائي را مورد آزار و اذيت وقيحانه خود قرار مي دهد.

يادم مي آيد كه هفتاد مرتبه در هفت ماه پس از فتنه سال 1388 آقا و مولايمان حضرت آيت الله العظمي الامام خامنه اي (مدظله العالي) تاكيد و سفارش به بصيرت و آگاهي آحاد جامعه و بويژه خواص نمودند و همه را به وحدت رويه و اتحاد اسلامي دعوت كردند...اما گوشهاي هميشه بسته و انديشه هاي دائمأ تاريك بازهم بر كج رويهاي خود دامن زدند و بالاخره آني شد كه دشمنان قسم خورده نظام اسلامي مي خواستند...ولي 9 ديماه همان سال پتك سنگين مردم ولايتمدار و عاشق ولايت بر سر غافلشان وارد شد و با هدايت خواص با بصيرت و دانا و روحانيت آگاه مهر خاموشي بر لبان فريب خوردگان براي هميشه نهاد...

اينها را گفيتم تا با شما عالمان به عمل و زاهدان بابصيرت و سنگرداران عرصه حمايت از ارزشهاي والاي نظام و انديشه هاي پاك امام و رهبري درد دلي تازه كينم.


"خودمان را يافته و ريسمان وصل مجددمان را بافته ايم"

اين روزها در پي مجاهدت ده ساله دلسوزان واقعي مردم وسنگرداران حريم ولايت، دروازه هميشه پابرجاي خراسان بزرگ، شهرستان طبس دوباره رايحه خوش پيوستن به خاستگاه واقعي خود و جلوه گاه هميشگي خورشيد، خراسان نامدار را احساس مي كند و همانطوركه همواره سايه پرخير و بركت امام رئوف حضرت علي بن موسي الرضا (ع) مأمن طبسيهاي عاشق و فهيم بوده است، اينبار هم به نعمت وجود با بركت آنحضرت دو خواسته ديرينه و آرزوي كهن همشهريان مؤمن و متحد يعني: استقرار فرمانداري ويژه و استقلال حوزه انتخابيه در حال تحقق است.

اما مي طلبد كه امام جمعه فهيم و دلسوز و فرماندار مومن و متعهد و نماينده هميشه مبارز و روحانيت آگاه و محبوب و همه دلسوزان و مديران خوشنام طبسي سراسر كشور، بدون اعتنا به عده اي قليل، كج فهم و شبهه افكن و مغالطه كار و هياهوي خواص فريب خورده و بي بصيرت، براي پيشرفت و آباداني قطعي شهرستان پرافتخار ايران اسلامي و نگين كوير، دارالمؤمنين طبس بر الحاق مجدد اين شهرستان به ديار نياكان و اجداديشان (استان خراسان برزگ) پافشاري نموده و براي تحقق دو خواسته ارزشمند ملت: استقلال حوزه انتخابيه و استقرار فرمانداري ويژه همچنان گام محكم خود را بردارند و تا اجرائي شدن اين مهم براي حمايت از خواست حداكثري مردم صبور شهرستان طبس همچون گذشته از پاي ننشينند.


در پايان به اندك چهره هاي معلوم الحال و خواص بي بصيرت اعلام ميكنيم:

ما همشهريان طبسي در طول تاريخ پرافتخار انقلاب ثابت كرده ايم كه حاميان ولايت و پاسداران ارزشهاي نظام اسلامي و سربازان واقعي مبارزه با جنگ نرم دشمن هستيم و امروز هم به تفاله هاي مشاركت و چهره هاي ضد انقلاب و اذناب مهدي هاشمي و سربازان مسعود و مريم رجوي و تعارف كنندگان جام زهر به ولي امر مسلمين جهان حضرت آيت الله العظمي الامام خامنه اي (مدظله العالي)، كه اين روزها به بهانه مخالفت با انتزاع از استان يزد قد علم كرده اند هشدار مي دهيم كه دوران خود فروخته گان سياسي و فريب خورده گان كشور از 9 ديماه 1388 به پايان رسيد و مردم بابصيرت شهرستان طبس اجازه نخواهند داد تا معدود افراد منحرف با بازيچه قرار دادن خواص بي بصيرت به اهداف وقيح خود نائل آيند.

اينك مي دانيم كه وارد بر ضريح آفتاب شده ايم و زمزمه «السلا م عليک يا غريب الغربا» از زبان زائران به گوش مي رسد و ما خوشحاليم كه سند افتخار همجواري بناممان خورده است ونام بزرگ خراسان از شمال و مركز وجنوب آن بر تارك شهرمان دوباره خواهد درخشيد.


حاميان ولايت و سربازان مقابله با جنگ نرم – شهرستان طبس