زمان : 26 Shahrivar 1390 - 14:27
شناسه : 38970
بازدید : 4042
همزمان با دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور در یزد؛طرح ستاد مهر ویژه دانشجویان جدیدالورود دانشگاه علوم پزشکی یزد آغاز به کارکرد همزمان با دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور در یزد؛طرح ستاد مهر ویژه دانشجویان جدیدالورود دانشگاه علوم پزشکی یزد آغاز به کارکرد

یزد"خبرنگار بهداشت و درمان یزدفردا،:رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد از آغاز به کار طرح ستاد مهر ویژه دانشجویان جدیدالورود همزمان با سراسر کشور و به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی یزد به مدت سه روز خبرداد.


دکتر سیدجلیل میرمحمدی در گفت و گو با خبرنگار بهداشت و درمان یزدفردا، در یزد، آسان سازی و تسهیل در امر ثبت نام دانشجویان جدیدالورود را از مهمترین اهداف طرح ستاد مهر عنوان کرد و افزود: این طرح از صبح امروز به مدت سه روز در محل سالن جوان مجتمع آموزشی و پژوهشی حضرت امام رضا (ع) آغاز به کار نموده است.


وی ادامه داد: در این طرح با همت کلیه واحدهای دانشگاه با برنامه ریزی و جلسات متعددی که قبلا برگزار شده بود جهت ثبت نام دانشجویان جدیدالورود به شکل متمرکز مشغول فعالیت می باشند.


وی یادآورشد: در این طرح که در شزایط شکیلی طرح ریزی شده است دانشجو از غرفه یک شروع می شود و تا غرفه 14 کلیه مراحل ثبت نام وی به اتمام می رسد.


دکتر میرمحمدی خاطرنشان ساخت: این طرح غرفه هایی شامل؛ غرفه اطلاعات، مشاوره و راهنمایی تعبیه شده است که دانشجویان جدیدالورود بلافاصله پس از بدو ورود به مدت 10 تا 15 دقیقه با مشاورین مشورت می نماید و نکات ضروری که باید آگاهی داشته باشد به اطلاع وی رسانده می شود. سپس دانشجویان جدیدالورود از تشکل ها و ادارات حوزه متبوع بازدید به عمل می آورند.


ریاست دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد همچنین از برپایی غرفه عفاف و حجاب وقرآن و عترت نیز در این طرح خبرداد و افزود: دانشجویان بنا به تمایلات خود در این غرفه ثبت نام می کنند.


میرمحمدی گفت: دانشگاه برای رفاه حال خانوده های دانشجویان جدیدالورود امکانات رفاهی و محلی برای اسکان (در محل مهمانسرای دانشگاه ) در نظر گرفته است.


ریاست دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در پایان گفت: در سال تحصیلی جدید دانشگاه علوم پزشکی شهیدصدوقی یزد بیش از 700 دانشجوی جدیدالورود در قالب 27 رشته پذیرش نموده است.