زمان : 22 Shahrivar 1390 - 20:59
شناسه : 38720
بازدید : 2264
هشدار رییس فراکسیون روحانیون مجلس:جریان انحرافی با تابلوی جدید ظاهر می شود هشدار رییس فراکسیون روحانیون مجلس:جریان انحرافی با تابلوی جدید ظاهر می شود

یزدفردا :رهبر:علاقه ای که این جریان به آثار ملی و ایرانی ادعا می کند ، نوعی انحراف از ملی‌ گرایی است و بزرگ نمایی و اغراق در پاسداشت امثال این نمادها و هیاهو کردن پیرامون آن ، مصداق انحراف از ارزشهای انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام محمد تقی رهبر رییس فراکسیون روحانیون مجلس ، با اشاره به فعالیتهای انتخاباتی جریان انحرافی  ، گفت : جریان انحرافی فعالیت های خود را از سمیناری که با استانداران در تهران برگزار شد شروع کرد و اکنون برخی فعالیتهای اینچنینی در استانها انجام می شود می شود و هزینه های کلانی خرج می شود.


عضو فراکسیون اصولگرایان مجس ادامه داد: اینها نشان دهنده ی این است که فعالیت انتخاباتی این جریان ادامه دارد.


عضو فراکسیون حقوقی و قضایی مجلس تاکید کرد: برای اینکه مناصب کشور به دست این جریان نیفتد باید هم خطیبان جمعه و هم منتخبان مردم حواسشان جمع باشد.


نماینده مردم اصفهان گفت: نظام ما نظام اشخاص نیست ؛ نظام اسلامی دستاورد یک ملت بزرگ و شهداست ، که طی 32 انجام شده است و من پیش بینی می کنم جریان انحرافی در میدان انتخاباتی پیروز نمی شود.


وی در ادامه گفت: علاقه ای که این جریان به آثار ملی و ایرانی ادعا می کند ، نوعی انحراف از ملی‌ گرایی است و بزرگ نمایی و اغراق درپاسداشت امثال این نمادها و هیاهو کردن پیرامون آن ، مصداق انحراف از ارزشهای انقلاب اسلامی است


رهبر تصریح کرد: چارچوب‌های اسلامیت، نظام اسلامی، قانون اساسی، ولایت‌پذیری و جهان شمولی این نظام، جزء عقاید قطعی ماست و ملزم بودن به آن نشانه تعهد و عدم پذیرش آن معنی انحراف محسوب می‌شود.


وی در خاتمه هشدار داد: جریان انحرافی ممکن است با عنوان و تابلوی در ظاهر غیر مرتبط با خود وارد عرصه انتخابات شود، اما ما نیز باید روشنگری کرده و نشان دهیم که پشت سر آن تابلو و عناوین مختلف چه چیزی وجود دارد..

منبع :اعتدال