زمان : 20 Shahrivar 1390 - 18:23
شناسه : 38630
بازدید : 5976
حسینی‌مقدم امام جمعه سابق فردوس: در شهرستان‌های طبس و فردوس ضدانقلاب نداریم -مسئولان به خواسته‌های مردم توجه کنند(4 نظر) حسینی‌مقدم امام جمعه سابق فردوس: در شهرستان‌های طبس و فردوس ضدانقلاب نداریم -مسئولان به خواسته‌های مردم توجه کنند(4 نظر)

حسینی‌مقدم امام جمعه سابق فردوس: در شهرستان‌های طبس و فردوس ضدانقلاب نداریم -مسئولان به خواسته‌های مردم توجه کنند


یزدفردا : امام جمعه سابق فردوس گفت: بنای اسلام بر احترام گذاشتن به انسان‌ها و بها دادن به مردم است و مسئولان هم باید به مردم شخصیت داده و به خواسته‌های آنان توجه کنند.


به گزارش فارس، حجت‌الاسلام محمدعلی حسینی‌مقدم شب گذشته در جمع تعدادی از مردم طبس در محل هیئت چهارده معصوم این شهر اظهار داشت: عصاره و خلاصه تمام آموزه‌های دینی، تربیت یا فردسازی و سیاست یا جامعه‌سازی است.

وی ادامه داد: هدف تمام انبیاي الهی ساختن تک تک مردم به‌منظور تشکیل جامعه انسانی الهی بود که فردسازی و انسان‌سازی در اولویت قرار دارد.

امام جمعه سابق فردوس بیان کرد: مهم‌ترین برنامه و راهکار دین مبین اسلام برای انسان‌سازی، بها و شخصیت دادن به انسان‌ها و مردم را دیدن و نگریستن است و بر همین اساس خداوند متعال انسان را جانشین خود، مسجود فرشته‌ها و هدف غایی آفرینش و خلقت معرفی کرده و تمام آنچه در عالم هستی وجود دارد را برای انسان دانسته است.

وی با اشاره به اینکه بنای دین بر احترام گذاشتن به انسان‌ها و بها دادن به مردم است افزود: وقتی خداوند متعال این همه به انسان بها می‌دهد چرا ما خودمان نباید برای یکدیگر ارزش قائل شویم.

حسینی‌مقدم تصریح کرد: یک جامعه زمانی رشد می‌یابد که مسئولان آن به مردم بها داده و برای آن‌ها ارزش قائل شوند چراکه براساس آموزه‌های دین مردم همه‌ کاره‌اند و اگر خدای نکرده کسی بخواهد خلاف این عمل کند باید بداند که در مسیر دین، خدا و ارزش‌های الهی قدم برنمی‌دارد و اگر هم حرف‌های اتو کشیده می‌زند، بدانید ظاهرسازی و نفاق است.

وی گفت: باید انسان‌ها نیز برای ساختن خود از راه عبودیت وارد شده و بنده واقعی خدا شوند زیرا تا زمانی که چشم، گوش، زبان و دست ما در اختیار خودمان قرار نگرفته و بندگی خدا تمام وجود ما را فرا نگیرد به جایی نخواهیم رسید.

امام جمعه سابق فردوس درباره سیاست و جامعه‌سازی نیز اظهار داشت: خداوند 124 هزار پیامبر را برای ساختن جامعه الهی و تشکیل حکومت از طریق ولایت آفرید و زمانی جامعه‌ای مطلوب خواهد شد که در آن جامعه ولایت یعنی سرپرستی خدا، انبیا، امامان معصوم و مدیریت یک فقیه جامع‌الشرایط حاکم باشد.

وی اضافه کرد: چنانچه بخواهیم جامعه‌مان به یک جامعه مطلوب حقیقی نزدیک شود راهی نداریم جز اینکه در مسیر ولایت قرار بگیریم که به لطف خداوند متعال امروز در راس نظام ما شخصیتی بزرگوار، جامع و کامل یعنی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای قرار دارند که مایه افتخار دین، اسلام، تشیع و ایران اسلامی هستند.

حسینی‌مقدم تصریح کرد: لازم است همه با هم حول محور ولایت متحد باشیم تا بتوانیم جامعه‌مان را به جایگاه حقیقی خود برسانیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود طبس را شهرستانی مطرح در کشور و حتی در دنیا دانست و بیان کرد: هنوز شهرستان طبس به جایگاه حقیقی و واقعی خود دست نیافته است که برای نیل به این مهم ابتدا باید مردم خودشان را ساخته و سپس حول محور امامت و ولایت و با اتحاد کلمه کارها را دنبال کنند و مسئولان نیز باید از مردم حمایت کرده و به خواسته‌های آنان توجه کنند.

امام جمعه سابق فردوس ادامه داد: این بسیار مهم است که توسعه شهرستان طبس و رسیدن این شهرستان به جایگاه واقعی خودش در پرتوی چیست که در این راستا مسئولان باید خواسته‌های ملت را عملی کنند.

وی با بیان اینکه در شهرستان‌های طبس و فردوس ضدانقلاب نداریم، اضافه کرد: همه مردم انقلابی و ولایی‌اند و تنها دشمن و رسانه‌های بیگانه از زدن برخی برچسب‌ها به این مردم خوب بهره می‌برند.

حسینی‌مقدم گفت: ممکن است برخی اختلاف سلیقه‌ها وجود داشته باشد اما با این وجود باید همراه یکدیگر حرکت کنیم تا بتوانیم شهرستان طبس را به نقطه مطلوب برسانیم.

گفتنی است؛ حجت‌الاسلام محمدعلی حسینی‌مقدم اهل طبس است که تاکنون در سه نقطه شامل شهرستان فردوس، بخش یزدان‌آباد زرند کرمان و شهرستان سنقر و کلیایی استان کرمانشاه در مجموع به مدت 15 سال و تا تیرماه امسال به عنوان امام جمعه مشغول فعالیت بوده است.