زمان : 20 Shahrivar 1390 - 12:25
شناسه : 38624
بازدید : 2397
معاون فرماندار تفت: آمار پايه و اساس برنامه ريزي در بخش هاي مختلف كشور است(1 نظر) معاون فرماندار تفت: آمار پايه و اساس برنامه ريزي در بخش هاي مختلف كشور است(1 نظر)

تفت:یزدفردا:معاون فرماندار شهرستان تفت گفت: آمار پايه و اساس برنامه ريزي در بخش هاي مختلف كشور است و موضوع سرشماري سال جاري از اهميت بالايي برخوردار است.

به گزارش یزدفردا، ناصر دهقاني به جايگاه مهم سرشماری عمومی نفوس و مسکن اشاره کرد و از همه خواست با توجه به اينكه اين آمار ملاك برنامه ريزي براي توسعه و پيشرفت شهرستان مي باشد همکاری لازم را برای برگزاري هرچه بهتر آن با عوامل سرشماري شهرستان داشته باشند.

 معاون فرماندار گفت: خوشبختانه كارهاي اوليه ثبت نام از افرادي كه تمايل به همكاري در سرشماري شهرستان دارند شروع شده است كه اين فرصت تا پايان شهريور ادامه دارد و علاقمندان مي توانند با مراجعه با سامانه ثبت نام متقاضيان مشاركت در سرشماري عمومي نفوس و مسكن 1390 كه لينك آن بر روي سايت فرمانداري نيز قرار گرفته نسبت به ثبت نام خود اقدام نمايند. دهقاني در ادامه گفت: پس از پايان مهلت ثبت نام افرادي كه براي همكاري گزينش مي شوند بايد در کلاسهای آموزشی كه از تاریخ 16مهرماه لغایت 28مهرماه سال جاري برگزار می شود شركت نمايند. سرشماري نفوس و مسكن سال 90در شهرستان از تاریخ 2 آبانماه لغایت 22 آبانماه 90 بمدت 20 روز کاری همزمان با سراسر کشور انجام مي گیرد. معاون فرماندار تفت در پايان از کلیه همشهریان عزیز خواست تا همكاري لازم را در اجراي اين طرح داشته باشند.

روابط عمومی فرمانداری تفت