زمان : 20 Shahrivar 1390 - 09:34
شناسه : 38617
بازدید : 4121
سومین نشست مسولین روابط عمومی هیئت های ورزشی استان+گزارش تصویری سومین نشست مسولین روابط عمومی هیئت های ورزشی استان+گزارش تصویری

سومین نشست مسولین روابط عمومی هیئت های ورزشی استان+گزارش تصویری

یزدفردا :ورزشی:سومین نشست مسولین روابط عمومی هیئت های ورزشی با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان دیروز 19 شهریور ماه برگزار شد .

به گزارش یزدفردال ، نشست مسولین روابط عمومی هیئت های ورزشی استان امروز با حضور سید غلامرضا کمانه مدیرکل ورزش و جوانان استان ، رضا نارگانی مشاور مدیرکل و مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان و مسولین روابط عمومی هیئت های ورزشی استان در سالن کنفرانس این اداره کل برگزار شد .


 ارائه عملکرد ماهیانه روابط عمومی هیئت های ورزشی ، ارائه آمار ارسال خبرهای هیئت های ورزشی در پنج ماه نخست امسال و بررسی مسائل و مشکلات روابط عمومی ها دستور کار این نشست قرار داشت .

مدیرکل ورزش و جوانان استان در این نشست به اهمیت جایگاه روابط عمومی در در ادارات و هئت های ورزشی اشاره کرد و گفت : روابط عمومی هیئت های ورزشی نقش بسزایی در پیشرفت ورزش و آموزش ورزش مربوطه به مردم دارند و می توانند با تعامل و همکاری زمینه رشد و کسب قهرمانی را فراهم کنند .

 سید غلامرضا کمانه افزود : اطلاع رسانی و ارسال اخبار از مهم ترین وظایف هر روابط عمومی است که باید به این امر توجه ویژه و خاص شود .

وی بحث فرهنگی را دیگر وظیفه واحد روابط عمومی هیئت های ورزشی استان دانست و تاکید کرد : در امور فرهنگی باید کارهای عظیمی صورت گیرد به گونه ای که در تمامی مسابقات ، جلسات و نشست ها این امور به نحو احسن انجام گیرد .

مدیر کل ورزش و جوانان استان ابراز امیدواری کرد با فراهم شدن وسایل مورد نیاز و رفع مشکلات واحد های روابط عمومی زمینه های رشد و شکوفائی هیئت های وزشی استان فراهم شود.

مدیرروابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان هم با ارائه عملکرد این واحد در شش ماه نخست امسال گفت : در شش ماه نخست امسال 720 خبر بر روی سایت اداره کل ورزش و جوانان استان قرار گرفته که در مدت مشابه سال گذشته این رقم نزدیک به 340 خبر بوده است .

رضا نارگانی افزود : در ارسال خبر به پایگاه خبری ورزش و جوانان ایران هم در جایگاه دوم کشور قرار گرفتیم .

وی افزود : طبق آمار ، پنج هیئت فوتبال ، اسکواش ، دوچرخه سواری ، شمشیربازی و کاراته بیشترین اخبار ارسالی به واحد روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان در شش ماه نخست امسال را داشته اند .

در پایان این نشست مسولین روابط عمومی هیئت های ورزشی استان مشکلات و مسائل خود را با مدیرکل ورزش و جوانان استان در میان گذاشتند .

سرویس عکس یزدفردا

عکاس مجید دهقانی زاده

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 یزدفردا