زمان : 19 Shahrivar 1390 - 19:33
شناسه : 38567
بازدید : 2010
جشن عاطفه ها 6 مهرماه دريزد جشن عاطفه ها 6 مهرماه دريزد

جشن عاطفه ها 6 مهرماه دريزد

جشن عاطفه ها ششم مهرماه دريزد برگزارمي شود

به گزارش روابط عمومي اداره كل آموزش وپرورش استان يزدنشست هماهنگي جشن عاطفه ها با حضور معاونت پرورشی و تربیت بدنی اداره کل و نواحی آموزش و پرورش استان وقائم مقام و مسئولین مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) در سالن شهيد ساداتي اداره ی کل آموزش و پرورش استان برگزار شد .

معاونت پرورشی و تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد برنامه ریزی و هماهنگی مراسم ملی و معنوی جشن عاطفه ها و تلاش در جهت ترویج و توسعه ی فرهنگ انفاق و احسان در بین نسل نوجوان و جوان کشور را از مهمترین اهداف برگزاری این جلسه دانست .

حميدرستگاری در ادامه از توزیع صحیح و به موقع وجوهات نقدی و اقلام غیر نقدی بین 6000 دانش آموز نیازمند تا پایان مهرماه خبر داد و افزود : دعوت از مدیران ادارات استان در مدارس در روز جشن عاطفه ها ، خاطره نویسی با موضوع انفاق ، ارسال دستور العمل ها به نواحی استان ، اقامه ی نمار شکر در مدارس ، ایجاد انگیزه های تشویقی برای مدیران مدارس را از برنامه های اجرائی این اداره در برگزاری جشن عاطفه ها در سال تحصیلی جدید برشمرد .

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی نیز در این جلسه ضمن اشاره به برگزاری باشکوه و پرنشاط جشن عاطفه ها طی سالهای گذشته در مدارس گفت : ترویج فرهنگ انفاق و احسان و کمک به افراد نیازمند در بین دانش آموزان از مهمترین هدف برگزاری جشن عاطفه ها در مدارس استان ذکر کرد .

زارع زاده توزیع 1500 صندوق در مدارس استان و لزوم همکاری و نظارت اداره ی کل آموزش و پرورش و کمیته امداد امام خمینی (ره) با اعزام گروه کارشناسی طرفین در کلیه ی مدارس را از جمله برنامه های اجرائی مراسم پرشکوه جشن عاطفه ها در سال تحصیلی جدید عنوان کرد .

مراسم افتتاحیه ی جشن عاطفه ها روز 6 مهرماه همزمان در کلیه ی مدارس استان در یکی از مدارس راهنمائی پسرانه ی ناحیه ی یک یزد برگزار می شود .