زمان : 19 Shahrivar 1390 - 11:24
شناسه : 38561
بازدید : 2012
فرمانداریزد از کلیه همشهریان خواست تا با ارائه آمار و اطلاعات دقیق به مأموران سرشماری همکاری لازم را داشته باشند فرمانداریزد از کلیه همشهریان خواست تا با ارائه آمار و اطلاعات دقیق به مأموران سرشماری همکاری لازم را داشته باشند

فرماندار یزد :لزوم برنامه ریزی جامع و تصمیم سازی مؤثر دانستن اطلاعات و امار صحیح و دقیق در کلیه زمینه ها می باشد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد، عزیزالله سیفی به نقش مهم سرشماری عمومی نفوس و مسکن  اشاره کرد واز همه خواست تا با همکاری لازم زمینه را برای برنامه ریزی هرچه دقیقتر فراهم آورند.

عزیزالله سیفی با اشاره به اینکه لزوم برنامه ریزی جامع دانستن اطلاعات و آمار صحیح و دقیق در کلیه زمینه ها می باشد گفت: بمنظور تحقق اهداف سند چشم انداز بیست ساله کشور و پیشرفت و تعالی جامعه باید هر 5سال یکبار با سرشماری عمومی نفوس و مسکن با استخراج اطلاعات جدید زمینه را برای برنامه ریزی های دقیق تر فراهم کرد.

فرماندارگفت: پس از گزینش 724 نفر نیروی انسانی که در طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سایت مرکز آمار ایران اقدام به ثبت نام کرد ه اند کار سرشماری انجام می گیرد.

سیفی در ادامه گفت : کلاسهای آموزشی از تاریخ 16مهرماه90 لغایت 28مهرماه90 جهت افرادی که توسط فرمانداری گزینش شده اند برگزار می شود تا این افراد با آمادگی کامل از تاریخ 2آبانماه90 لغایت 22آبانماه 90 بمدت 20 روز کاری سرشماری عمومی نفوس و مسکن در شهرستان را همزمان با سراسر کشور انجام گیرد.

فرمانداریزد در پایان از کلیه همشهریان عزیز خواست تا با ارائه آمار و اطلاعات دقیق به مأموران سرشماری همکاری لازم را داشته باشند انشاءاله با برنامه ر یزی و تصمیم گیری مناسب در آینده را زمینه رشد وشکوفایی هر چه بیشتر کشور فراهم شود.