زمان : 18 Shahrivar 1390 - 23:38
شناسه : 38547
بازدید : 2091
مورینیو از بالاترین حقوق تاریخ فوتبال صرف نظر کرد مورینیو از بالاترین حقوق تاریخ فوتبال صرف نظر کرد

مورینیو از بالاترین حقوق تاریخ فوتبال صرف نظر کرد

مورینیو پیشنهاد  سلیمان کریم اف  رئیس باشگاه  آنژی روسیه برای دریافت حقوق 25 میلیون یورویی در سال را ردکرد و حتی حاضر نشد بر سر میز مذاکرات بنشیند‌. / تیم منچستر سیتی  انگلیس نیز قصد داشت که با پیشنهاد حقوق 20 میلیون یورویی در سال و پرداختن 170 میلیون یورو به منظور خریدن کریستیانو رونالدو و بردن او به این تیم، مورینیو را به باشگاه خود ببرد که مورینیو از قبول آن نیز صرف نظر کرد

 خوزه مورینیو  سرمربی رئال مادرید با رد پیشنهاد هنگفت باشگاه  آنژی  روسیه از بالاترین حقوق در تاریخ فوتبال جهان صرفنظر کرد.


مورینیو پیشنهاد  سلیمان کریم اف  رئیس باشگاه  آنژی  روسیه برای دریافت حقوق 25 میلیون یورویی در سال را ردکرد و حتی حاضر نشد بر سر میز مذاکرات بنشیند‌.


کریم اف در ماه فوریه و مارس فصل گذشته، هنگامی که به درستی‌ معلوم نبود مورینیو باز هم روی نیمکت مادرید خواهد نشست یا نه به او پیشنهاد میلیونی داد و حتی به او وعده داد  کریستیانو رونالدو را هم به تیم آنژی ببرد.


مورینیو در حال حاضر بیشترین حقوق را در فوتبال جهان دریافت می‌ کند و آنژی با پیشنهاد خود می‌ خواست او بیشترین حقوق را در تاریخ فوتبال دریافت کند و علاوه بر آن حاضر بود که تمام اختیارات را به او بدهد تا تیم دلخواه خود با بازیکنانی که می‌خواهد ، تشکیل دهد.


سرمربی پرتغالی می‌ داند که پروژه اش در تیم مادریدی طولانی مدت است و می‌ خواهد نوار پیروزی ها و موفقیت هایش را با این تیم تداوم دهد. علاوه بر این از آنجایی که در ماه مه 2010 قراردادی چهار ساله با باشگاه مادرید امضاء کرده ، قصد ندارد قبل از موفقیت تیم را ترک کند.


تیم  منچستر سیتی  انگلیس نیز قصد داشت که با پیشنهاد حقوق 20 میلیون یورویی در سال و پرداختن 170 میلیون یورو به منظور خریدن کریستیانو رونالدو و بردن او به این تیم، مورینیو را به باشگاه خود ببرد که مورینیو از قبول آن نیز صرف نظر کرد.


سومین تیمی که قصد بردن مورینیو به باشگاهش را داشت، تیم بشیکتاش ترکیه بود که ییلدریم دمیرورن  رئیس این باشگاه فراتر از بقیه عمل کرد و به منظور بردن مورینیو به او چک سفید ارائه کرد.