زمان : 18 Shahrivar 1390 - 19:06
شناسه : 38525
بازدید : 2451
انتقاد شدید عباسپور از طرح‌های تبلیغاتی دولت انتقاد شدید عباسپور از طرح‌های تبلیغاتی دولت

انتقاد شدید عباسپور از طرح‌های تبلیغاتی دولت


یزدفردا "دررسانه ها:عباسپور:از یک سو حدود 45 هزار تومان در جیب یک عده پول قرار می دهند و از جیب دیگر به خاطر تورم و وضع بد اقتصادی و بیکاری های پیش‌آمده پول بر می‌دارند، که این مقدار برداشت، از یارانه واریزی بیشتر است / برخی اقدامات دولت و لجبازی ها قبیله گرایی و باندبازی برخی مسئولین دولت است و آنها خواب داشتن دولت بعد را می ببیند


دکتر علی عباسپور تهرانی فرد، نماینده مردم تهران ، ری ، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر درآمد هدفمند سازی یارانه ها مدیریت صحیح می شد و دولت با آن ساختارهای اقتصادی را تقویت می کرد ، آثار مثبت بیشتری نسبت به شیوه کنونی داشت.


رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی افزود: این درآمد می توانست در ایجاد اشتغال کمک کند، ولی متاسفانه الان بسیاری از کارگاهها بسته می شود.


عباسپور تصریح کرد: از یک سو حدود 45 هزار تومان در جیب یک عده پول قرار می دهیم و از جیب دیگر به خاطر تورم و وضع بد اقتصادی و بیکاری های پیش آمده پول بر می داریم ، که این مقدار برداشت ، از یارانه واریزی بیشتر است.


عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی همچنین گفت: شیوه کنونی پرداخت نقدی یارانه ها را صرفا حرکت تبلیغاتی و انتخاباتی می دانم.


وی افزود : به علاوه این ، طرح هایی چون باغ ویلای 1000 متری و 1 میلیون تومان نوزادان نیز از طرح های انتخاباتی دولت است که مبنای اقتصادی ندارد و این قبیل کارها دو رویی با مردم است .


عباسپور گفت: در جهاد اقتصادی آن چیزی که کشور را ثروتمند می کند، توزیع پول نفت بین مردم نیست ، اگر این بود که کشورهای عربی باید ثروتمند ترین کشورها بودند ، در صورتی که اغلب مفلوک ترین کشورها هستند.


وی در ادامه گفت: با چنین روند و طرح هایی مردم را به تنبلی سوق می دهیم و این بلا اگر گریبان گیر جامعه ما شود ، قطعا از توسعه و رشد پایدار عقب خواهیم ماند.


عباسپور تاکید کرد: دولت با ارائه طرح های تبلیغاتی، در مردم توهم و توقع ایجاد می کند و خود برنامه ریزان این طرح ها هم در دولت هم می دانند که طرح هایشان محقق نمی شود؛ و اینها غیر از در باغ سبز نشان دادن به مردم چیزی نیست.


عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: امیدواریم همه ما مسئولین، منافع نظام را درک کرده و برای پیشرفت کشور برنامه ریزی کنیم ، نه منافع گروهی خودمان.


وی در خاتمه گفت: برخی اقدامات دولت و لجبازی ها، قبیله گرایی و باندبازی برخی مسئولین دولت است و آنها خواب داشتن دولت بعد را می ببیند.