زمان : 18 Shahrivar 1390 - 17:20
شناسه : 38514
بازدید : 3851
رایزنی آیت الله مصباح‌یزدی برای پذیرش شروط جبهه‌پایداری(2 نظر) رایزنی آیت الله مصباح‌یزدی برای پذیرش شروط جبهه‌پایداری(2 نظر)

عضو جبهه پایداری خبر داد:

رایزنی آیت الله مصباح‌یزدی برای پذیرش شروط جبهه‌پایداری


یزدفردا:دررسانه ها:بهروز جعفری نماینده سمیرم :قرار است با توجه به پذیرفته نشدن شروط جبهه پایداری ،اعضای تاثیر گذار دو طرف مصاحبه ای نداشته باشند تا سخن پراکنی نشود و تنش بیشتری ایجاد نگردد ، تا با رایزنی ها در سطوح بالاتر ، مثل آیت الله مصباح ، عقاید نزدیکتر شود


بهروز جعفری نماینده سمیرم در مجلس شورای اسلامی و عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس ،  گفت: قرار است با توجه به پذیرفته نشدن شروط جبهه پایداری ،اعضای تاثیر گذار دو طرف مصاحبه ای نداشته باشند تا سخن پراکنی نشود و تنش بیشتری ایجاد نگردد ، تا با رایزنی ها در سطوح بالاتر ، مثل آیت الله مصباح ، عقاید نزدیکتر شود .

این عضو جبهه پایداری افزود: نظر بر این است که رایزنی صورت گیرد تا بخشی از شروط جبهه پایداری با کوتاه آمدن اصولگرایان پذیرفته شود.
جعفری با اشاره به انتقاد برخی اصولگرایان از عدم موضع گیری روشن جبهه پایداری گفت: جبهه پایداری نظرات خود را از قبل نیز اعلام کرده است. بیزاری از فتنه و جریان انحرافی دو مساله استراتژیک ماست و فلسفه جبهه پایداری این است که اینها هم از انحراف و هم از فتنه بریده باشند.

http://www.yazdfarda.com/images/news/actual/?img=38514_8_9005060286_L600.jpg

وی که از پیش از این از اعضای رایحه خوش خدمت نیز بوده است ، افزود: درباره این مبحث که رایحه خوش خدمت همان جبهه پایداری است ، باید گفت که برخی اعضای جبهه پایداری از اعضای رایحه خوش خدمتند که مورد تایید رییس جمهور هم هستند ، اما مورد تایید رییس جمهور بودن این نیست که عینا از سوی رییس جمهور هدایت می شوند یا اینکه رگه هایی از برخی نزدیکان رئیس جمهور دارند، اینها بریده از جریان انحرافی هستند.

وی تاکید کرد: اعضای رایحه خوش خدمت در میان جبهه پایداری هستند و افرادی که در راس این جریانند ، مورد تایید رییس جمهورند اما ربطی به جریان انحرافی ندارند.


وی درباره عدم مشارکت نمایندگان جبهه پایداری در جلسات وحدت هم گفت: شرکت نکردن نمایندگان جبهه پایداری شاید به دلیل قبول نکردن کلیات است و اینکه درخواست داریم آقای حسینیان نیز از اعضای داوری باشند؛ اما جبهه پایداری قصدی برای موازی کاری ندارد و بنا و بنیان بر تعامل است و فکر می کنم نهایتا طبق الگوی 8+7 پیش خواهیم رفت.
وی در خاتمه گفت: نمایندگان جبهه پایداری با حل شدن برخی مسائل در جلسات وحدت شرکت خواهند کرد؛ اعتقاد دارم ما در جبهه پایداری حرکت متقابلی با رویه اصولگرایان نخواهیم کرد، اما باید دید در آینده چه پیش خواهد آمد.

منبع:اعتدال