زمان : 15 Shahrivar 1390 - 22:27
شناسه : 38416
بازدید : 3152
امضای تفاهمنامه همکاری فی مابین کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان نظام مهندسی کشاورزی امضای تفاهمنامه همکاری فی مابین کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان نظام مهندسی کشاورزی

امضای تفاهمنامه همکاری فی مابین کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان نظام مهندسی کشاورزی

  یزدفردا:تفاهمنامه همکاری بین کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان منعقد شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد درخصوص اهداف امضای این تفاهمنامه بیان داشت: این قرارداد با هدف هم افزایی و تلفیق علم و عمل در سال جهاد اقتصادی و همچنین در راستای توانمند سازی و اشتغالزایی، ارائه خدمات و مشاوره به مددجویان کشاورز تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) منعقد گردید.

مهندس حمید نصیری تصریح کرد: در این تفاهمنامه مقررگردید کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد نسبت به شناسایی و معرفی مددجویان کشاورز روستایی به نظام مهندسی کشاورزی اقدام و این سازمان نیز نسبت به ارائه مشاوره ها و مسائل فنی کشاورزی همکاری لازم را به عمل آورد.

رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان نیز در این جلسه اظهار داشت: یکی از وظایف این سازمان ارائه خدمات کشاورزی خصوصاً به کشاورزان و کارشناسان متخصص در این بخش می باشد.

مهندس خداکرم افزود: در این تفاهمنامه مقرر شده سازمان نظام مهندسی کشاورزی بصورت فعال در راستای همکاری با کمیته امداد امام خمینی(ره) بخصوص کشاورزان و فعالان این بخش خدمات ارائه نماید و در اجرای طرحهای تولیدی، آموزشهای مورد نیاز را به کارشناسان و کشاورزان ارائه کند