زمان : 15 Shahrivar 1390 - 15:52
شناسه : 38395
بازدید : 4683
دیدارهای نماینده مردم یزد و صدوق با امام جمعه یزد، مدیر کل های  کار، محیط زیست وپارک علم و فن آوری یزد دیدارهای نماینده مردم یزد و صدوق با امام جمعه یزد، مدیر کل های کار، محیط زیست وپارک علم و فن آوری یزد

دیدارهای نماینده مردم یزد و صدوق با امام جمعه یزد، مدیر کل های  کار، محیط زیست وپارک علم و فن آوری یزد

نماینده مردم یزد و صدوق به مناسبت عید سعید فطر با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد با آیت الله ناصری دیدار و گفت و گو کرد .

همچنین مهندس اولیا با حضور در بیت شهید صدوقی با حجه الاسلام محمد صدوقی و اعضای بیت امام جمعه فقید یزد دیدار و یاد و خاطره ایشان را گرامی داشت.در ادامه مهندس اولیا با ائمه جمعه شهرهای اشکذر و زارچ و تعدادی از علمای یزد دبدار و این عید سعید را به آنان تبریک گفت و در خصوص مسایل حوزه انتخابیه تبادل نظر کرد.

  دیدار مهندس اولیاء با مدیر کل کار و امور اجتماعی استان یزد

نماینده مردم یزد و صدوق در بازدید از اداره کل کار و امور اجتماعی استان با مدیر کل و جمعی از مسئولان این اداره کل دیدار و گفت و گو کرد.

رییس مجمع نمایندگان استان یزد با توجه به اهمیت پروژه های مصوب ورزشی کارگران در سفر هیات دولت به استان خواستار پی گیری مسئولان استانی و کشوری در این زمینه گردید.وی همچنین در نامه ای به وزارت صنعت ،معدن و تجارت خواستار ابلاغ مصوبات ستاد تسهیل در مورد بازنشستگی پیش از موعد جمعی از کارگران واجد شرایط استان شد

اولیاء در بازدید از اداره کل محیط زیست یزد:داشتن هوای سالم از حقوق اولیه مردم استان یزد است

نماینده مردم یزد در بازدید از اداره کل محیت زیست استان، با ابراز نگرانی از وضعیت هوای یزد اظهار داشت ،داشتن هوای سالم از حقوق اولیه مردم استان است و مسئولان اجرائی در این زمینه باید پاسخگوی دغدغه های مردم باشند.

وی توجه دادن افکار عمومی و توجه مسئولان زیربط را خاطر نشان ساخت و نقش تشکل های صنفی و صنعتی استان برای مقابله با وضعیت نگران کننده آلودگی هوا را مهم توصیف کرد.

نماینده مردم یزد و صدوق از اقدامات محیط زیست استان برای پایش آلودگی هوا قدردانی کرد و خواستار ارائه گزارش مستمر به مردم و مسئولان در استان و کشور شد.وی همچنین خواستار ارائه فعالیت های لازم محیط زیست تا رسیدن به وضعیت مطلوب شد.در ابتدای این بازدید مهندس جلال وند مدیر کل محیط زیست استان گزارشی از فعالیت های در دست اقدام این اداره کل در حوزه محیط انسانی ارائه نمود و بر ایفای وظایف سازمانی خود به منظور کاهش آلودگی هوای استان و رعایت استاندارد های محیط زیست تاکید کرد.

در بازدید از پارک علم و فن آوری یزد انجام شد:تاکید مهندس اولیاء بر اجرائی شدن مصوبات سفر دولت در مورد کریدر علم و فن آوری استان یزد

نماینده مردم یزد و صدوق در بازدید از پارک علم و فن آوری اقبال با رئیس و مسئولان پارک دیدار و گفت و گو کرد .مهندس اولیا با تبریک انتصاب دکتر امراللهی که اخیرا به عنوان رئیس پارک علم و فن آوری استان یزد منصوب شده است اظهار داشت یکی از دغدغه های اینجانب از سال های قبل تحقق کریدر علم و فن آوری استان یزد میباشد و از مصوبات سفرهای هیات دولت به استان است که هنوز محقق نشده است.وی اختصاص بیست میلیارد ریال اعتبار برای پارک علم وفن آوری اقبال یزد را از مصوبات دولت برشمرد که باید به مرحله اجرا درآید.

عضو کمیسیون عمران مجلس با تاکید برانجام تعهدات دولت برای احداث سایت جدید مرکزعلم و فن آوری اقبال برای پیگیری این موضوع از طریق مسئولان وزارت علوم و تحقیقات اعلام آمادگی نمود.