زمان : 14 Shahrivar 1390 - 01:06
شناسه : 38352
بازدید : 3441
معاون عمرانی استاندار یزد:مقاطع تحصیلی دیپلم تا دکترا می توانند در فراگیرترین آزمون استخدامی در استان شرکت کنند(1 نظر) معاون عمرانی استاندار یزد:مقاطع تحصیلی دیپلم تا دکترا می توانند در فراگیرترین آزمون استخدامی در استان شرکت کنند(1 نظر)

معاون عمرانی استاندار یزد:مقاطع تحصیلی دیپلم تا دکترا می توانند در فراگیرترین آزمون استخدامی در استان شرکت کنند


سومین نشست کمیته اجرایی آزمون استخدامی شهرداری های سراسر استان به ریاست معاون عمرانی استاندار یزد و با حضور اعضای این کمیته در محل دفتر معاونت امور عمرانی استانداری برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، حیدر نوروزی در این نشست با اشاره به نیاز مبرم شهرداری ها طی سالهای اخیر به جذب نیروهای انسانی کارآمد و مستعد و پیگیری های مستمر صورت گرفته در این رابطه، از برگزاری آزمون استخدامی برای شهرداری های خراسان شمالی، آذربایجان شرقی، لرستان و یزد خبر داد.


معاون استاندار یزد با اشاره به این که زمان ثبت نام در این آزمون استخدامی از 5 شهریورماه آغاز شده است افزود: متقاضیان شرکت در این آزمون اسخدامی می توانند حداکثر تا پایان روز 17 شهریور ماه سال جاری، از طریق مراجعه به سایت سازمان سنجش به آدرس www. Sanjesh.org نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.


وی تاکید کرد: ثبت نام کنندگان باید کدرهگیری ارائه شده از سامانه ثبت نام را برای پیگیری مراحل بعدی نزد خود نگه دارند.


این مقام مسئول شامل شدن مدارک تحصیلی دیپلم تا دکترا، فراگیر بودن آزمون در سراسر استان و تعداد زیاد پذیرفته شدگان را از ویژگی ها و مزایای این آزمون استخدامی برشمرد.


معاون عمرانی استاندار یزد افزود: بیش از 260 نفر در این آزمون برای استخدام پیمانی کل شهرداریهای سراسر استان یزد پذیرفته خواهند شد.


نوروزی تاریخ برگزاری آزمون عمومی و تخصصی را 22 مهرماه سال جاری عنوان کرد و افزود: از برگزیدگان در آزمون عمومی و تخصصی، در برخی پستها، آزمون عملی نیز به عمل خواهد آمد.


وی افزود: زمان توزیع کارت آزمون ورود به جلسه 17 و 18 مهرماه و محل برگزاری آزمون نیز در مرکز استان خواهد بود که مکان دقیق آن متعاقبا از طریق سایت سازمان سنجش اعلام خواهد شد.


نوروزی بر مطالعه دقیق دفترچه آزمون استخدامی که بر روی سایت سازمان سنجش در اختیار داوطلبان قرار گرفته است، تاکید کرد و گفت:منابع آزمون عمومی و تخصصی، میزان هزینه شرکت در آزمون، مدارک مورد نیاز و نحوه و زمان ارسال آن و سایر موارد مورد نیاز داوطلبان، به صورت دقیق از طریق دفترچه راهنمای آزمون اعلام شده است لذا لازم است شرکت کنندگان قبل از شرکت در آزمون استخدامی، نسبت به مطالعه دقیق دفترچه راهنما اقدام نمایند.


معاون استاندار در پایان اضافه کرد: متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به شهرداری های منطقه سکونت خود مراجعه نمایند.